Citat:
Ursprungligen postat av woofer
Något som däremot stör mig även om det inte händer så offta är om man skickar en seriös RP där man motiverar ordenteligt och pekar på vilka regler som inlägget bryter emot, och så händer absolut ingenting. Om moden har en annan uppfattning så kan han väl svara varför h*n inte håller med i min motivering eller så kan ni skriva direkt i tråden att det har inkommit en/flera RP men tråden får vara kvar därför att: ... Om jag tar mig tiden att skriva en seriös RP så tycker jag att moden nog kan ta sig tiden att svara på den om denne nu inte håller med.
Som sagt det händer inte så ofta men då det händer så är det irriterande

Det har faktiskt sin naturliga förklaring. Själv återkopplar jag alltid en RP när jag utför någon åtgärd, inte bara som ett tack, utan mer för att berätta vad jag gjort och varför lite kortfattat.
Men när man är många mods i ett form kan det bli lite rörigt i de fall man inte gör något, eller kanske släpper en RP som man tycker är tveksam eller där man själv är inblandad i debatten. Då är det vettigare att en mer neutral mod tar i det.
I dessa läget kan det då hända att saker och ting hamnar mellan stolarna, och då verkar det för dig som att ingen bryr sig, när det i själva verket är själva RP-systemet som gör det rörigt för modsen att veta vad som är gjort och inte gjort.
Det filas dock på lösningar på RP-hanteringen mm. Men jag kan själv förstå att det ser illa ut och verkar otacksamt, men så är inte fallet.