2010-09-07, 14:56
Medlem
HerrGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
De härjar för fullt just nu i Göteborg, och en vän till mig berättade igår att Bostadsbolaget anlitat dessa parasiter åtskilliga gånger för olika jobb under sommaren. Senast igår såg han detta.

Det är fan i mig skandal att ett fastighetsbolag som Bostadsbolaget väljer att stödja dessa kriminella avskum, varför inte anlita ett lokalt företag? För dyrt? Visst, men de får jobbet riktigt gjort, och deras hyresgäster slipper bli rånade på allt de äger.

Skandal!!!

Mycket intressant uppgift särskilt med anledning av den mutskandal som häller på att nystas upp kring de kommunala bostadsbolagen i Göteborg och som idag ledde till att en man greps. Vem sköter upphandlingen på Bostadsbolaget?
Citera
2010-09-07, 15:02
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrG
Mycket intressant uppgift särskilt med anledning av den mutskandal som häller på att nystas upp kring de kommunala bostadsbolagen i Göteborg och som idag ledde till att en man greps. Vem sköter upphandlingen på Bostadsbolaget?

Vet ej, men det vore intressant om någon kunde skaka fram den uppgiften. Det stinker om det hela..
Citera
2010-09-07, 15:32
Medlem
HerrGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Vet ej, men det vore intressant om någon kunde skaka fram den uppgiften. Det stinker om det hela..

Jag tippar att det är någon som fått upphandlingen och sedan använt Irländarna att utföra arbetet.
Citera
2010-09-09, 23:24
Medlem
http://www.jnytt.se/nyhet/34885/elva-frihetsberovade-efter-miljobrott-i-barnarp
Citera
2010-09-29, 17:22
Medlem
Bor på Borås camping. Fullt i stimmiga tonåringar också. I Norrköping, Himmelstalunds camping, bor de utanför campingen. Häromdagen stod en polisbuss mitt i gänget.

Mao 2 campingar som jag valde bort.
Citera
2010-09-29, 23:06
Medlem
Lennart.Kollbergs avatar
De här radhusägarna kan få det jobbigt i framtiden....när terroristerna vill ha betalt för ett jobb som inte var beställt.

http://www.nt.se/nyheter/?articleid=6314030
Citera
2010-10-03, 10:32
Medlem
n3ss3hults avatar
Det har dykt upp ett stort gäng i Rotebro. Dom har ställt upp sina husvagnar på parkeringen bakom Vi-affären. Ett 10 tal ungar for runt när jag passerade på väg hem. "Hello ugly face!" fick jag till hälsning. Killen var högst 5 år, tuff som bara den. Det har börjat lukta piss så man får tårar i ögonen när man passerar gångbron över till Rotsunda.
Citera
2010-10-09, 21:49
Medlem
Snubbs avatar
Just nu står de parkerade på Stockholms Stads gräsmatta i parken vid Elektravägen i Västberga industriområde.

VARNING utfärdas till husägare i Stockholms närförorter!
Citera
2010-10-12, 17:55
Medlem
rotbergs avatar
Märkligt att kommunerna är så flata. För några år sedan gjordes en stor rensning vid Arlanda. Ca 180 pers blev utvisade, om jag minns rätt. Fick info av en "utrensare".
Citera
2010-10-18, 20:22
Medlem
Continental Ops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotberg
Märkligt att kommunerna är så flata. För några år sedan gjordes en stor rensning vid Arlanda. Ca 180 pers blev utvisade, om jag minns rätt. Fick info av en "utrensare".
du får gärna konkretisera det där lite grann, vadå "utrensare". Vad hände? vilka befattningar hade de som körde bort dem o med stöd av vilka regler o beslut?

För min del får gärna sverigedemokrater eller vit-maktsnubbar gärna plocka de här jävlarna
Citera
2010-12-27, 18:08
Medlem
Nu har de dumpat ännu en brittisk lastbil med massa redskap. Står utanför Bredängs camping ifall nån är intresserad.
Citera
2011-03-02, 17:52
Medlem
spoilers avatar
Nu är det väl snart dax för en ny invasion?

"Grannar till Klockargårdsängens camping i Ödeshög vill inte för sina liv ha tillbaka irländska campinggäster."

http://www.corren.se/ostergotland/odeshog/?articleId=5551853
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in