– Kvinnorna därborta kopplade på en husvagn på bilen och skulle köra iväg. Då körde vi fram bilen och blockerade vägen, säger Bengt Holmqvist, som äger fastigheten.
"Några oönskade campare avvisades av polis från Sibbarps camping i kväll vid 18-tiden. Camparna ville inte lämna campingen när deras överenskomna tid gått ut. Campingvärden kallade på polis som övervakade när sällskapet motvilligt lämnade campingplatsen. Vissa av husvagnarna drogs ut från området av campingvärden. "
Ni såg kanske skräckbilderna från sthlm jag postade för ett par månader sedan. Numera är jag inte inblandad men jag har stridit mot dessa "white-Trash-fuckin-Irish-criminals" i flera år när de spytt ner områdena vi arrenderat.
Jag får inte slänga fel saker i fel soptunna och jag får inte ha mina bilhjul utanför anvisad väg och jag får verkligen inte köra motorcykel (offroad) utan hjälm hur som helst... gör jag det väntar digra böter och andra samhälliga inskränkningar till följd av detta.
Jag har stått bredvid tillkallad polis och tittat på den Irländska cirkusen när knappt tonåriga barn kör cross-motorcyklar utan hjälm.
-Vi kan inte göra nåt, säger den tama polisen.
-Engelskregistrerad bil med svenskregistrerad husvagn då, invänder jag.
-Helt enligt reglerna, svarar polisen och tittar på klockan....
-All jävla asfalt de tippar i naturen då... och alla sopberg runt deras camping... Är det ok?
-Det är ingen mening att skicka böteslapparna till Irland, vi får ändå inte några böter betalda, säger polismannen som blir sugen på en Big-Mac när han ser alla Mc-soppåsarna som är slängda runt deras parkering. Det blir svårt att sätta dit dem i en domstol.
-Jamen ungarna framför oss just nu, invänder jag med falcett i rösten.
Polisen gick pliktskyldigt in till "the-fuckin-Irish-asfalt-yupsierna" och begärde legitimation av de som stod närmast... ett par kvinnor med barn på armen.
Tack Skåne... tack Gode Gud att någon satte ner foten det här året i alla fall och satte stopp för en liten del av "the-fuckin-jävla-irländska" idioterna..
Den här sommaren lyckades nästan "the-fuckin-jävla-irländarna" kollidera med mc-klubbarnas intressen i sthlm.
Nästa år hoppas jag på ett bryskt möte dem emellan. Finns en del som talar för det.
Några engelsk talande män omhändertagna i malmö i natt. Finns film på newshunter. Kanske asfaltligan? Dom ser ut som lodisar.
Eller en av dom, han där jenas klädde.