2007-07-11, 22:13
Medlem
DAGGER[X]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Fast då är det väl inte snatteri utan snarare bedrägeri och eventuellt även falsk mynteri?

Snattat och försökt använda falska pengar..
Citera
2007-07-11, 22:16
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frejsson
Såg några skojare vid Eken-Center i Kållered. Det var ungefär 7st husvagnar med tillhörande bilar och lastbilar. Dom stod på parkeringen längst bort där dom brukar stå. Enligt personalen på McDonalds och Willys hade dom snattat och försökt att köpa varor för falska 1000-lappar.
De står emellanåt uppradade vid Sandsjöbacka-macken + att de en hel del veckodagar under våren varit ute och kajkat längs E6:an säder om Gbg
Citera
2007-07-11, 22:28
Moderator
Tystnads avatar
Vilket jävla pack !
Att någon idiot till villa ägare fortfarande kan gå på deras bluff asfaltering

Tvångsutvisa dem till Irak ,där finns en hel del vägar som behöver asfalteras efter alla väg bomber
Citera
2007-07-11, 22:43
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DAGGER[X]
Snattat och försökt använda falska pengar..
Meh... Vad är det för vits att göra så? "Rimligast" vore väl att göra ett av sakerna vid ett tillfälle?
Citera
2007-07-11, 22:46
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tystnad
Vilket jävla pack !
Att någon idiot till villa ägare fortfarande kan gå på deras bluff asfaltering

Tvångsutvisa dem till Irak ,där finns en hel del vägar som behöver asfalteras efter alla väg bomber
De behöver nog inte utvisas dit....när de blåst färdigt folk här och inte kan blåsa folk här mer så lär de nog flytta dit tids nog om de tror att de kan lura folk där och tjäna pengar för att sedan driva vidare till nästa land och sedan tillbaka till Sverige igen när en del tid förflutit och folk "glömt bort" deras härjningar under tidigare år.
Citera
2007-07-12, 00:08
Medlem
"Brittiska asfaltsläggare slog i natt till mot en värdedepå vid Svågertorp i utkanten av Malmö. Väktare larmade polis då ett större antal husvagnar och lastbilar slagit läger ett 30-tal meter från den stora värdedepån på Svågertorp. En polispatrull ryckte ut och talade med en av asfaltsläggarna som motvilligt gick med på att köra och hämta sina kompisar som befann sig på en annan plats. Enligt poliserna på platsen var deras camping olaglig då det är förbjudet att utan tillstånd campa på kommunens mark. Tidigare har Sibbarps camping haft stora problem med brittiska asfaltsläggare som campat utan att betala. Om britterna flyttar sitt läger under natten återstår att se. Flertalet av asfaltsläggarna var enligt uppgift ute och drack öl inne i Malmö. Troligen är de inte i stånd att köra bilarna efter festandet. Säkerhetsansvariga på värdedepån kommer troligen att bevaka spektaklet under morgontimmarna. "

http://www.wighsnews.se/
Citera
2007-07-12, 18:45
Medlem
Frejssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Meh... Vad är det för vits att göra så? "Rimligast" vore väl att göra ett av sakerna vid ett tillfälle?

Personalen uttryckte sig så i alla fall. Som jag fattade det var det olika ungar i olika omgångar... Inte direkt några engelska turister om man säger så.

Idag stod dom kvar på samma plats.
Citera
2007-07-12, 19:04
Medlem
här har du riktiga jävla asfalts terrorister
http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=62181&a=865518&lid=puff_865451&lpo s=extra_1
men det är väl inte dom du menar det är väl snarare så att orsaken till den upp eldning som sker på den irlänska konkurenten kommer här i från
Citera
2007-07-13, 11:42
Medlem
Spitting Images avatar
Nu har de hittat hit ill min lilla håla också. Ockuperade ett industriområde och började med sina affärer i helgen. Tre av mina grannar nappade och har fått nya uppfarter till sina hus. En av dem är polis och han verkar uppriktigt skita i att det här gänget begår allsköns miljöbrott, skattebrott, arbetsmiljöbrott och förmodligen häleri. Hans kollegor fick rycka ut och flytta på bosättningen igår. De efterlämnade en helvetes massa asfalt, man undrar om jag kan köra tillbaka den till mina grannars uppfarter?

En annan granne som själv är gammal anläggningsarbetare dömde för övrigt ut arbetsinsatsen. Han påstår att grundarbetet är så dåligt att uppfarteran kommer att gå sönder under den första vintern när isprängingar och vatten gör sitt. Det ser jag fram emot.

Egentligen skiter jag i grannarnas svarta affärer, jag tycker bara illa om att gynna de här affärsmetoderna och att det lockar hit liknande pack.
Citera
2007-07-13, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Watchman
Och här har vi ett videoklipp på lite över 3 minuter med dessa nissar:
http://newshunter.mine.nu/051001husvagn.wmv

"Where's my passport? Where's my passport?"

Har snackat med en av dessa nissar, campade på samma camping som under samma period.
Trevligt folk, var välklädda. Kostym nissar. Men det fanns även andre irländare på campingen som drog runt i husvagnar med bilregg skytar på osv osv. Vet inte alls om om hörde ihopa med kostym nissarna.

Sen så brännde jag ut klippet från newshunter till den killens (han som dog i branden) föräldrar.
Citera
2007-07-13, 12:36
Medlem
nazipoliss avatar
Hörde på Göteborgs-ekot på radion igår om dessa svinen som har terroriserat folket länge...
"britterna" var ett problem sa dem på radion, och polisen kan/vill inget göra..

Åkte ner till Askimsbadets Parkering där alla står uppradade, ett helt gäng med nya flådiga husvagnar m.m.
Citera
2007-07-13, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av En jävla smartskalle
Nu är dom i malmö och har parkerat sig något tiotal meter från en värdedepå.

http://sydsvenskan.se/malmo/article251004.ece

Förmodligen ska dom asfaltera lite över den.

Sxat från pppress (finns bilder där)

"Brittiska asfaltsläggare slog i natt till mot en värdedepå vid Svågertorp i utkanten av Malmö. Väktare larmade polis då ett större antal husvagnar och lastbilar slagit läger ett 30-tal meter från den stora värdedepån på Svågertorp. En polispatrull ryckte ut och talade med en av asfaltsläggarna som motvilligt gick med på att köra och hämta sina kompisar som befann sig på en annan plats. Enligt poliserna på platsen var deras camping olaglig då det är förbjudet att utan tillstånd campa på kommunens mark. Tidigare har Sibbarps camping haft stora problem med brittiska asfaltsläggare som campat utan att betala. Om britterna flyttar sitt läger under natten återstår att se. Flertalet av asfaltsläggarna var enligt uppgift ute och drack öl inne i Malmö. Troligen är de inte i stånd att köra bilarna efter festandet. Säkerhetsansvariga på värdedepån kommer troligen att bevaka spektaklet under morgontimmarna"

Källa: http://www.pppress.se/content/ViewArchive.asp?archive=PPASFALT-20070711
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in