2007-05-01, 09:03
Bannlyst
Slutar man verkligen växa på längden när man tar steroider i tonåren? låt säga en 15åring testar steroider, slutar hans pillesnorre växa då eller? eller efter puberteten kanske det inte spelar någon större roll?? är bara nyfiken har funderat över detta nu en timma
Citera
2007-05-01, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MakaveliThaDon
Slutar man verkligen växa på längden när man tar steroider i tonåren? låt säga en 15åring testar steroider, slutar hans pillesnorre växa då eller? eller efter puberteten kanske det inte spelar någon större roll?? är bara nyfiken har funderat över detta nu en timma

Lee priest
Citera
2007-05-01, 10:14
Medlem
dubbeltrubbels avatar
Jag vet inget om "pillesnorren" slutar växa. Kortsiktigt växer den väl mer men långsiktigt vet jag inte.

Däremot sluts tillväxtzonerna för skelettet. Och även om du slutat växa på höjden och inte bryr dig om det så växer skelettet på bredden några år till så tar du steroider riskerar du att inte få lika breda axlar mm som du skulle ha haft annars.
Citera
2007-05-01, 10:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dubbeltrubbel
Jag vet inget om "pillesnorren" slutar växa. Kortsiktigt växer den väl mer men långsiktigt vet jag inte.

Däremot sluts tillväxtzonerna för skelettet. Och även om du slutat växa på höjden och inte bryr dig om det så växer skelettet på bredden några år till så tar du steroider riskerar du att inte få lika breda axlar mm som du skulle ha haft annars.

Tack för informationen, jag är snart klar med min dianabol 30mg ed kur, som är min första kur, efter den kuren så tror jag inte ja kurar förens efter sommaren, kommer lägga mig på 2 kurer om året och försöka hålla mig till det..
Citera
2007-05-01, 11:08
Medlem
M@rcus67s avatar
om man går på tillväxt ska man väl kunna till och med växa lite mer på längden?
och anadrol om man ska ha längre snorre

fast de är inte säkert det är väl inviduelt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in