Citat:
Ursprungligen postat av Tomorrow Knows
Är det bara jag som faktiskt föredrar att äta i (stort sett) all korv 'rå'? Korven har lite kryddigare smak också i olagat tillstånd enligt mig.

japp, rå ska den vara:-)
sen är en katt bra att ha för att få fram skräp och dylikt bakom soffor mm.
sen om man bor rätt (vilket jag gör) så kan man "möblera" med hjälp av stora fönster på andra våning, man öppnar helt enkelt fönstret och kastar ner det man inte vill ha, detta fungerar även på sopor och diverse disk.
Disken tar man ut på gården senare och tar till bilens högtrycks tvätt och tvättar med (inbyggt diesel aggregat för varm vatten) sen tar man in den rena disken för att badas lite lätt i Yes diskmedel, mest för smakens skull.
När det gäller tvätten så lägger man den på "entrepenad" vill säga farmor.
Svarta soppsäckar används vid storstädning.
Reklam lägges i en tunna på tomten och brännes med jämna mellanrum, fungerar även att lägga i pannan med gott samvete på vintern.
När det gäller pantflaskor så fixar man en låda på botten våningen, sen sätter man ett rör mellan våningarna så man kan släppa ner flaskor till bottenvåningen (datorn är på andra våningen) sen tar man en storsäck när kartongen är full och hivar in allt i den inte ALLT för lilla Jeepen och kör iväg en full bil med flaskor (kärra kan dock krävas vid vissa tillfällen).
mera kommer, orkar bara inte skriva mera just nu.