2007-04-28, 13:45
Medlem
timpanis avatar
Om jag pratar med person A i MSN och råkar bjuda in person B i konversationen, kan person B se hela min och A:s tidigare konversation?

Person B var inloggad men satt inte vid datorn vid tillfället. Kommer B att se hela min och A:s konversation när B sätter sig vid datorn, även jag loggat ur?
Citera
2007-04-28, 13:47
Medlem
nat0ns avatar
nej B kommer inte se det ni skrev innan h*n blev inbjuden
Citera
2007-04-28, 13:48
Medlem
Chigarans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Om jag pratar med person A i MSN och råkar bjuda in person B i konversationen, kan person B se hela min och A:s tidigare konversation?

Person B var inloggad men satt inte vid datorn vid tillfället. Kommer B att se hela min och A:s konversation när B sätter sig vid datorn, även jag loggat ur?

Nej Person B kommer enbart se det som har skrivits efter att B blev tillagd.
Så jag antar att ni satt och skvallrade om nån och råkade lägga till den personen i konversationen och vågar inte vara ärliga mot personen i fråga?
Citera
2007-04-28, 13:52
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chigaran
Nej Person B kommer enbart se det som har skrivits efter att B blev tillagd.
Så jag antar att ni satt och skvallrade om nån och råkade lägga till den personen i konversationen och vågar inte vara ärliga mot personen i fråga?

Tack för snabba svar!

Nej, jag chattade med en killkompis och råkade lägga till en tjej. Vi chattade inte om henne, men ändå. Kan vara bra att veta om hon kunnat läsa min och killpolarens konversation, inget känsligt men ändå...
Citera
2007-04-28, 14:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av timpani

nej.. det du skrev efter att du lade in han syns och det du skrev innan syns bara för dig och a.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in