2007-04-28, 00:44
Medlem
Jag kunde inte hitta någon sån här post någonstans, och om den ändå skulle göra det så beklagar jag.

I alla fall, för ett år sen upptäckte jag att jag hade drabbats av springmask (blä ), och jag har verkligen ingen lust att beställa någon "kur" för det på ett apotek - hur pinsamt som helst.

Det skulle vara mycket enklare att beställa det på Internet; men jag vet inte om man kan göra det.
Citera
2007-04-28, 00:46
Medlem
Squalos avatar
Nu vete fan vad det är för medicin, men det är klart att det går att beställa medicin från diverse internetapotek i europa...

Kolla i forumdelen "Övriga Droger". Där fugurerar mycket sådant.
Citera
2007-04-28, 12:32
Medlem
TurboBoosts avatar
Menar du att tips på var man köper medicin mot springmask florerar i "övriga droger"? Tillåt mig misstro det
Citera
2007-04-28, 14:46
Medlem
Squalos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TurboBoost
Menar du att tips på var man köper medicin mot springmask florerar i "övriga droger"? Tillåt mig misstro det
Finns allt möjligt på internetapoteken, Stavudine, Streptomycin, Cefpodoxime, Ampicillin... Så varför skulle det inte finnas något som hjälper mot nån jefla springmask finnas där?

Dom i drogforumen vill ha grejer dom kan fluddra på, därför intresserar dom sig.
Citera
2007-04-28, 15:01
Medlem
medel mot springmask finns receptfritt på apoteket.. heter vanquin.
Citera
2007-04-28, 15:32
Medlem
On fires avatar
www.goldpharma.com finns ju iallafall och dom har ju minst sagt det mesta.
Citera
2007-04-28, 17:55
Medlem
Trinnits avatar
Menar du att du har gått omkring med springmask i ett år för att du inte vågar köpa medicin på apoteket?

Det är bara att gå in där och köpa, säg att det är åt ditt barn eller vad som helst, eller säg ingenting. Tar typ 5 min att gå in och köpa, heter Vanquin och är ett gäng röda tabletter.

Tro mig, de som jobbar på apoteket ger blanka fan i vad du handlar för något och de vet väl inte ens vem du är? Tror du inte att de säljer sådana medel hela tiden? De säljer lusmedel och svampmedel och allt möjligt, de kommer inte att sitta och skvallra i kafferummet om att du köpte maskmedel. Springmask är dessutom supervanligt i barnfamiljer. Äh, det är bara att gå in och handla.
Citera
2007-04-28, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trinnit
Menar du att du har gått omkring med springmask i ett år för att du inte vågar köpa medicin på apoteket?

Det är bara att gå in där och köpa, säg att det är åt ditt barn eller vad som helst, eller säg ingenting. Tar typ 5 min att gå in och köpa, heter Vanquin och är ett gäng röda tabletter.

Tro mig, de som jobbar på apoteket ger blanka fan i vad du handlar för något och de vet väl inte ens vem du är? Tror du inte att de säljer sådana medel hela tiden? De säljer lusmedel och svampmedel och allt möjligt, de kommer inte att sitta och skvallra i kafferummet om att du köpte maskmedel. Springmask är dessutom supervanligt i barnfamiljer. Äh, det är bara att gå in och handla.
Heh, jo, det är faktiskt så.
Jag har mest gått runt och tänkt "äsch, det är inte FARLIGT, så det är lugnt", men nu börjar jag bli rätt trött på fanskapen.

Jag måste säga att du fick mig att känna mig lite lugnare inom det hela, Trinnit.
Du har ju faktiskt rätt, de borde ju inte bry sig om vad jag handlar när de dagligen säljer minst lika "pinsamma" mediciner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in