Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Vad är detta för töntigt naiv tråd? Det finns redan flera trådar som avhandlar deportationen av judar österut.
--> Till papperskorgen!

Hallå, idiot, jag vill komma fram till fakta genom att styra min egen tråd ang ämnet.
Du är den sämsta idioten att hitta på lösningar att slingra sig från ämnet.
Förklara nu för mig, ta det från början så att du kan övertyga mig.
Annars så visar du endast att du är en idiot som är fylld med skit.
Jag är öppen för era teorier, men de måste hålla, jag har läst ekonomisk historia och antropologi som småkurser, och vill ha hårda fakta genom flera olika källor som bevis för samtliga påståenden ni kommer med.
Att citera artiklar från sidor på webben är inte ett bevis, ni måste ge mig hårda fakta.
Inget flum, kan ni inte detta så överbevisar jag er.
Antropologi och sociologi är de vetenskaper vilka är instrument för att styrka era teorier.
Jag är insatt i de båda och även haft tvärvetenskapliga projekt vilka givit mig kunskap och insikt att se genom eran polemik och eran filosofi.
Att ni har en filosofi som jag delvis förstår, gör även att jag tar kritiken av ert manifest som en paradox, då dennes ignorans skapar ett förhållande vilket jag eller andra intellektuella inte kan sympatisera med, gör ert budskap en mer skada än framgång.
Att tala till de mindre vetande och skapa en massa av sympati från dem, fungerar bara i teori, typ 30 till 50 ungdomar i Blekinge
Sanningen om den judiska befolkningen under åren kring nazityskland är intressant.
Blev saldot mindre pga massutrotning av tysk polititik eller av rysk då en Nymalthusianism av minde produktiv befolkning praktiserades?
Överskottet av att fem miljoner judar deporterades, snarare än av att avrättas borde skapa ett problem för stalins ryska samhälle.
Att Stalin dödade detta överskott är en teori som revisionismen talar om.
Är denna teori styrkt eller finns det bättre teorier för hur den judiska massan integrerades eller försvann från den offentliga statistiken på 6 miljoner dödsoffer
Jag tror knappast att tyskland gasade sex milijioner judar plus annat skit under sitt lilla styre.
Vart tog alla judar och zigenare vägen?
De var knappast folkbokförda, så siffran är relativ.
Fanns det ens 6 miljioner judar på denna tid i regionen?
Att nazisterna dödade tusentals kan man knappast förneka, men Stalin gjorde nog nytta av att försöka skapa en antisionistisk ekonomi vilken ger en utilitarianism för alla avsätt hudfärg som norn för ekonomisk ställning.
Antisemitismen och antisionismen är knappast synonyma.