2010-04-21, 16:25
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mallvaz
Jag kör pv-race på 4-8 dagar en gång per månad.Dom biverkningarna jag märkt är värk i musklerna.Men å andra sidan så så har jag en förmåga att sitta+stå i dom konstigaste ställningar.

Är avis på er som kan rejsa på och ta mdpv utan psykosrisk, underbar skjuts IV och speedat och rus som man snöar in på precis allt....fan bättre än amfetamin
Citera
2010-04-21, 16:59
Medlem
Soluss avatar
Liten update från min sida då. De flesta av mina biverkningar är borta nu, men känseln i mina tår som jag förlorade får jag nog aldrig tillbaka. Smärtan i benen har iaf inte kommit tillbaka och jag har full rörlighet igen.
Citera
2010-04-21, 17:08
Medlem
Mystices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Är avis på er som kan rejsa på och ta mdpv utan psykosrisk, underbar skjuts IV och speedat och rus som man snöar in på precis allt....fan bättre än amfetamin

Personligen tycker jag att en kombination av båda i samma lösning överträffar det mesta - eller faktiskt allt. Men sedan är ju inte PV fy skam ensam heller, verkligen inte - kärleken till den är total och jag varje dag så långt pengarna räcker - vilket blir ungefär 2-3 veckor/månad.

Biverkningen som stör mig mest är talförändringarna/tonläge precis efter att jag tagit mig en rejäl en - intonationen blir totalt off trots att jag verkligen anstränger mig för att låta naturlig. Sedan tillkommer ju en viss förvirring/sökande efter ord ovanpå det, så jag ter mig säkerligen mycket förvirrad för omgivningen

En biverkan som jag ej tidigare har nämnt i tråden: torra, snuskigt torra ögon (speciellt tydligt när man skippat att sova en natt eller två och tar sig en redig en för att inte tuppa av ofrivilligt), torr och spänd hud som är marginellt mer smärtkänslig än normalt över fingertopparna.

Men kärleken är total.
Citera
2010-04-22, 01:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Solus
Liten update från min sida då. De flesta av mina biverkningar är borta nu, men känseln i mina tår som jag förlorade får jag nog aldrig tillbaka. Smärtan i benen har iaf inte kommit tillbaka och jag har full rörlighet igen.

är du förlamad i tårna så att du kan sticka en nål i dom utan att det känns?

sj så har jag sedan en månad tillbaks en väldigt konstig biverkning som drabbat mina vader.
i början kunde jag inte spänna dom, som jag/min kropp inte hade nån kontakt med dom, det är lite bättre i dagens läge men vad som gör mig smått orolig är att när jag försöker spänna vaderna ser ut som det saknas vävnad, men det kan också vara för att jag inte riktigt har kontakt med dom ännu. om ni förstår vad jag menar.

vad smärtan du hade lik ihållande kramp/träningsvärk?

(tänker starta en tråd med bild och bättre förklarning)
mvh
Senast redigerad av monkiebizness 2010-04-22 kl. 01:47.
Citera
2010-08-08, 10:08
Medlem
anomis avatar
Nu kanske jag skakar liv i en gammal tråd, men biverkningarna av den här skiten hör å andra sidan hemma i en tråd av bibliska proportioner, en tråd som aldrig slumrar in - symptomatiskt nog, i dubbel bemärkelse. Trippel bemärkelse säkerligen också; ju längre och längre jag skriver, desto mer osammanhängande och splittrat blir det utan att jag klarar av att hindra eller styra mina tankar som rusar kors och tvärs i 300 km/h, och sedan stannar av totalt och utan förvarning, huvudet blir tomt, för att sedan utom all min inblandning börja skena okontrollerat igen helt jävla godtyckligt, precis som om tankarna vore frikopplade från mitt jag. Någon annans tankar, någon främmande persons tankar som jag inte alls känner igen. Alla jobbiga tvetydigheter, utelämnande av förklaringar och ord - undertoner och allmänt dravel utan slut - oförmågan att se utanför min egen minst sagt förvirrade associationsvärld och tankegångar, kan jag tänka mig avspeglar rätt väl mdpv:s största särart gentemot andra centralstimulantia som jag upplever det, iaf.

MDPV från Buyt****.com - vilket riktigt rävgift det är. Så schizofren och splittrad som nu, helt förvirrad och främmande för mig själv, har jag fan aldrig känt mig på något mdpv tidigare.. Hu, fy fan, går inte ens att dricka en kopp vatten i köket utan att något går fel, eller att vrålparanoian som gränsar till psykotisk slår till, när jag väl lyckas slita mig från datorn. Lyckas resa mig ur stolen, eller någonting alls egentligen. Hemskt. Någon annan som har MDPV från nämnda shop och känner igen sig? Eller har något att säga alls om deras batch, som verkar vara samma som funnits där ett tag nu.
Citera
2010-08-08, 11:30
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anomi
Nu kanske jag skakar liv i en gammal tråd, men biverkningarna av den här skiten hör å andra sidan hemma i en tråd av bibliska proportioner, en tråd som aldrig slumrar in - symptomatiskt nog, i dubbel bemärkelse. Trippel bemärkelse säkerligen också; ju längre och längre jag skriver, desto mer osammanhängande och splittrat blir det utan att jag klarar av att hindra eller styra mina tankar som rusar kors och tvärs i 300 km/h, och sedan stannar av totalt och utan förvarning, huvudet blir tomt, för att sedan utom all min inblandning börja skena okontrollerat igen helt jävla godtyckligt, precis som om tankarna vore frikopplade från mitt jag. Någon annans tankar, någon främmande persons tankar som jag inte alls känner igen. Alla jobbiga tvetydigheter, utelämnande av förklaringar och ord - undertoner och allmänt dravel utan slut - oförmågan att se utanför min egen minst sagt förvirrade associationsvärld och tankegångar, kan jag tänka mig avspeglar rätt väl mdpv:s största särart gentemot andra centralstimulantia som jag upplever det, iaf.

MDPV från Buyt****.com - vilket riktigt rävgift det är. Så schizofren och splittrad som nu, helt förvirrad och främmande för mig själv, har jag fan aldrig känt mig på något mdpv tidigare.. Hu, fy fan, går inte ens att dricka en kopp vatten i köket utan att något går fel, eller att vrålparanoian som gränsar till psykotisk slår till, när jag väl lyckas slita mig från datorn. Lyckas resa mig ur stolen, eller någonting alls egentligen. Hemskt. Någon annan som har MDPV från nämnda shop och känner igen sig? Eller har något att säga alls om deras batch, som verkar vara samma som funnits där ett tag nu.

Hur mycket har du tagit? Rekommenderad startdos är 5-10mg :/

Till resten av er: står fortfarande fast vid att man inte ska racea på detta. kör under en natt eller nått men hejda er lite sen

/Din morsa :P
Citera
2010-08-08, 17:21
Medlem
anomis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Hur mycket har du tagit? Rekommenderad startdos är 5-10mg :/

Till resten av er: står fortfarande fast vid att man inte ska racea på detta. kör under en natt eller nått men hejda er lite sen

/Din morsa :P

Utspritt över det senaste dygnet är det nog närmare 50 mg. Inbillade mig att jag hade samma tolerans som i höstas, då jag slog i mig 5 mg IV flera gånger om dagen under flera månader, cirkus. Sedan i julas har det blivit rejäl nedskärning, och innan jag tände på igår så hade jag åtta vita veckor. Så, att det blir som det blir är ju knappast överraskande, men det är ju snart sagt omöjligt att bibehålla någon form av självkontroll och behärska sig med återdosering när man väl är igång. Åtminstone för mig.
Citera
2010-08-16, 01:10
Medlem
Mystices avatar
Citat:
Utspritt över det senaste dygnet är det nog närmare 50 mg. Inbillade mig att jag hade samma tolerans som i höstas, då jag slog i mig 5 mg IV flera gånger om dagen under flera månader, cirkus. Sedan i julas har det blivit rejäl nedskärning, och innan jag tände på igår så hade jag åtta vita veckor. Så, att det blir som det blir är ju knappast överraskande, men det är ju snart sagt omöjligt att bibehålla någon form av självkontroll och behärska sig med återdosering när man väl är igång. Åtminstone för mig.

Jag kan inte säga annat än att jag kunde ha skrivit allt det här och ditt förra inlägg själv. Men du torde, lika väl som jag gör och alla andra som varit eller är i samma sits, veta att lösningen på din misär är sömn. Men... jag tänkte gå och ta mig lite pv istället jag
Citera
2011-03-05, 13:10
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Hög dos men inte så himla ändå. Fick du ingen AT då? Fick extrem AT som inte liknar någonting annat varje gång.. Potent, men inte värt det.. Livsfarlig drog dessutom.
Citera
2011-03-05, 13:15
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obliver
aa vänta bara tills de har kört klart påsen, då jävlar.

Har haft sjuka sömnsvårigheter sen mitt lilla pv race, letade efter en förklaring hittar inte. Och tack kamrater, men jag tror inte att ni hittar hlr.

Och föresten, för allas trevnad käka fan inte beta blockerare ihop med pv.
Blodtryckssänkande (betablockare), vetitusan hur det blir på MDPV dock. Lätt den drog jag provat som är skadligast (och direkt farlig) mot kroppen. Bra att dom klassat den så att jag ser det på en öppen sida och beställer hem, lätt hänt liksom..

Värd att klassas, faktiskt.
Senast redigerad av Mandic! 2011-03-05 kl. 13:25.
Citera
2011-08-28, 04:07
Medlem
tja kan man överdosera sig och hur mycket krävsn
då rllrr ä47525252574
Citera
2011-08-31, 01:31
Medlem
Tycker att de klasat det på tok för hårt! De sa ju bara swoosh så var det borta från marknaden. kan man hanterna den är det en jäkligt nice drog. Men man vill ju inte sitta inne 7år för att köpa in 50g från kina. :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in