Citat:
Ursprungligen postat av Kivan
våld och frikonkurrens
Hur javla svart kan det vara? Du kan valja att anvanda nagon av alla de banker som fungerar bra i Firefox, du kan ringa banken, du kan ga till banken, du kan be banken komma till dig, du kan ha pengarna i madrassen. Du har hur manga val som helst.
"Buhu, bankerna och Microsoft fortrycker mig nar en av deras hemsidor inte fungerar i FF, det ar mycket varre an att stater mordar manniskor och startar krig."
Jag fattar fortfarande inte det där med vald ellerr fri?
Varför häckar du på detta forum när det finns viktiga världsförbättrarfrågor att ägna sig åt?
Det är väldigt besvärligt och kräver mycket jobb att få någon handlare att ta in sådant som jag och tio procent till vill ha. Det är lönsammare att ägna sig åt majoriteten. Apoteket hade den bästa (testat)tandborsten och bland de billigaste. Den försvann, nu finns bara trettiofem sorter av likadana att välja mellan.
Jagt ensam har inte kraft och ork att påverka bankerna byta webläsare.
Just nu har sveriges radio bytt system så jag måste använda explorer för att lyssna på webradio.
Eftersom P! är det enda program som är värt att lyssna på. Vad ska jag göra?
Ber om ursäkt att jag inte givit alla mina pengar till afrika och fortfarande har råd med dator.