Jag bytte som sagt till Windows Vista för ett tag sen och har sedan dess inte stött på något problem överhuvud taget.... Tills idag?!
Eftersom jag hitintills bara installerat (omedvetet naturligtvis) spel som jag på laglig hand fått tag på så har det inte varit några problem där, tills idag när jag skulle installera mitt älskade fruityloop PRO. Inte mindre än några sekunder efter att jag patchat det kommer chocken när jag uppspelt som en liten flicka hetsklickar på den något lustiga ikonen. Felmedelandet slår slint i mitt ömma sinna och jag föll ner i gråt.
Så vad kan jag egentligen göra i den här positionen? Det är väll alldeles för tidigt att någon ska ha hunnit patcha om det till Vista (om det överhuvudtaget finns någon som klarar av det idag?), om det överhuvudtaget kommer finnas ett intresse att patcha om dom här halvgammla musikprogrammen? Frågorna är många och kanske var jag en idiot som inte tänkte det här innan men gjort är gjort och faktum är att jag gillar allt det andra med Vista mer än något annat på gjorden

.
Finns det kanske något forum just för sånna här problem någonstans därute, jag ber er inte att leta utan att dela med er om ni kan/vet något som kan hjälpa mig. Tack för mig!