2007-04-25, 14:43
Medlem
slrslrs avatar
Alltså jag vet att det kanske inte är det smartaste att jämföra en bärbar mot en stationär. Men vilken borde man skaffa sig. jag har haft båda men jag har alltid kört bärbar mer, känner att jag kanske borde skaffa en grymm stationär men macbook pro e så jävla stabil den oxå, går ju att använda den precis som en stationär bara att den är bärbar.

Vilken hade ni valt och varför. Har stor beslutsångest
Citera
2007-04-25, 14:58
Moderator
^Eazs avatar
MacBook Pro med extern skärm.

Jag hade aldrig köpt en 17" MacBook Pro eftersom jag tycker den är för stor och otymplig, men det är min privata åsikt om portables.

iMacen är iof väldigt trevlig och estetisk. Men när det handlar om stationära så vill jag kunna stoppa i mer saker, HDD's osv osv, så då hade jag hellre köpt en Mac Pro.
Citera
2007-04-25, 15:17
Medlem
Rauzs avatar
Jag är inne på portabelt så jag hade nog valt en Macbook Pro med extern skärm, rekommenderar dock att du kanske väntar ett tag eftersom MBP:n är i slutet av sin livscykel (statistiskt sett) och en ny bättre/billigare modell lär komma innan sommaren är över.
Citera
2007-04-25, 15:35
Medlem
slrslrs avatar
macbooken e ju bättre prestanda mässigt från starten verkar det som oxå, måste fan uppgradera imacen så man får med 2gb ram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in