• 1
  • 2
2007-04-25, 18:21
Medlem
Serrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alfaslang
Jag skulle vilja pst att betydligt jobbigare r hur tangentbord, likt tvttsvampar, "suger" t sig bde det ena och det andra. Om 3 mnader, nr tangenterna brjar bli sdr lite lagom gulbruna, s kommer din laptop att vara lgenhetens mest osanitra freml.

Tror nog fukten r det vrsta. Renhetsmssigt s tror jag nog att laptopen kommer att klara sig lngre n i vardagsrummet. Hos de flesta s r toan faktiskt det renaste rummet plus att inte mnga knner efter konsistensen p det som kommit ur tvan (inge bajsp laptopen allts).
Citera
2007-04-25, 18:32
Medlem
-Q-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Serru
Tror nog fukten r det vrsta. Renhetsmssigt s tror jag nog att laptopen kommer att klara sig lngre n i vardagsrummet. Hos de flesta s r toan faktiskt det renaste rummet plus att inte mnga knner efter konsistensen p det som kommit ur tvan (inge bajsp laptopen allts).
Fast r han rdd fr att folk fylleformatera datorn borde han ocks vara rdd fr fyllespya, fyllepissa ("oj vad jag vinglar, oj vad det kommer kiss verallt, oj det kom p mina hnder. Oj en dator! hr ska surfas! *plask**plask*"), eller ngon stolpe som inte riktigt hller koll p sina fingrar nr h*n skitit...fr att inte tala om skrcksenariot om ngon skulle surfa runt p porr och bli fyllekt
Citera
2007-04-25, 18:53
Medlem
Serrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Q-
Fast r han rdd fr att folk fylleformatera datorn borde han ocks vara rdd fr fyllespya, fyllepissa ("oj vad jag vinglar, oj vad det kommer kiss verallt, oj det kom p mina hnder. Oj en dator! hr ska surfas! *plask**plask*"), eller ngon stolpe som inte riktigt hller koll p sina fingrar nr h*n skitit...fr att inte tala om skrcksenariot om ngon skulle surfa runt p porr och bli fyllekt

Haha, ja, du tar upp en hel del scenarion som jag inte tnkte p. Men, men, han vet nog vad han gr, inte skulle man skicka ut sin kresta i krig (ungefr som han gr med sin laptop) om man inte visste vad man gjorde.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in