• 1
  • 2
2007-04-25, 18:21
Medlem
Serrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alfaslang
Jag skulle vilja påstå att betydligt jobbigare är hur tangentbord, likt tvättsvampar, "suger" åt sig både det ena och det andra. Om 3 månader, när tangenterna börjar bli sådär lite lagom gulbruna, så kommer din laptop att vara lägenhetens mest osanitära föremål.

Tror nog fukten är det värsta. Renhetsmässigt så tror jag nog att laptopen kommer att klara sig längre än i vardagsrummet. Hos de flesta så är toan faktiskt det renaste rummet plus att inte många känner efter konsistensen på det som kommit ur tvåan (inge bajspå laptopen alltså).
Citera
2007-04-25, 18:32
Medlem
-Q-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Serru
Tror nog fukten är det värsta. Renhetsmässigt så tror jag nog att laptopen kommer att klara sig längre än i vardagsrummet. Hos de flesta så är toan faktiskt det renaste rummet plus att inte många känner efter konsistensen på det som kommit ur tvåan (inge bajspå laptopen alltså).
Fast är han rädd för att folk fylleformatera datorn borde han också vara rädd för fyllespya, fyllepissa ("oj vad jag vinglar, oj vad det kommer kiss överallt, oj det kom på mina händer. Oj en dator! här ska surfas! *plask**plask*"), eller någon stolpe som inte riktigt håller koll på sina fingrar när h*n skitit...för att inte tala om skräcksenariot om någon skulle surfa runt på porr och bli fyllekåt
Citera
2007-04-25, 18:53
Medlem
Serrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Q-
Fast är han rädd för att folk fylleformatera datorn borde han också vara rädd för fyllespya, fyllepissa ("oj vad jag vinglar, oj vad det kommer kiss överallt, oj det kom på mina händer. Oj en dator! här ska surfas! *plask**plask*"), eller någon stolpe som inte riktigt håller koll på sina fingrar när h*n skitit...för att inte tala om skräcksenariot om någon skulle surfa runt på porr och bli fyllekåt

Haha, ja, du tar upp en hel del scenarion som jag inte tänkte på. Men, men, han vet nog vad han gör, inte skulle man skicka ut sin käresta i krig (ungefär som han gör med sin laptop) om man inte visste vad man gjorde.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in