2007-04-24, 19:01
Bannlyst
Hej!

Jag undrar hur man återställer filer som man delete'at i uTorrent?
Citera
2007-04-24, 19:16
Medlem
On fires avatar
Om du tagit bort hela filen är det bara att ladda ner PC inspector file recovery och använda det.
Om du nu inte menar det har jag inte en aning.
Citera
2007-04-24, 19:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av On fire
Om du tagit bort hela filen är det bara att ladda ner PC inspector file recovery och använda det.
Om du nu inte menar det har jag inte en aning.
Så här ligger det till, jag deleta en fil från uTorrent, vilket självfallet ledde till att filen i nedladdningsmappen försvann. Och det är den jag vill ha tillbaks.
Citera
2007-04-24, 19:41
Bannlyst
Finns det inte några andra liknande program, detta program fungerar inte för mig
Citera
2007-04-24, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robban.87
Så här ligger det till, jag deleta en fil från uTorrent, vilket självfallet ledde till att filen i nedladdningsmappen försvann. Och det är den jag vill ha tillbaks.

Du kan ladda hem filen igen. Ta bort hemladdningen och börja om på nytt med samma .torrent-fil så ska det funka.
Citera
2007-04-24, 22:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av johanfannsredan
Du kan ladda hem filen igen. Ta bort hemladdningen och börja om på nytt med samma .torrent-fil så ska det funka.
Vad menar du men ta bort hemladdningen?
Citera
2007-04-25, 00:16
Medlem
askers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johanfannsredan
Ganska självklart att man KAN plocka hem filen på nytt. Han frågade antagligen eftersom han ville slippa detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in