2007-04-24, 19:43
Medlem
Avva66s avatar
Men om hankatten är kastrerad så borde han väl inte bli upphetsad eller?
I alla fall inte så han får ståkuk.
Citera
2007-04-24, 19:51
Medlem
Tjippmunks avatar
då kanske är samma grej som får katten att resa på svansen när man klappar den över ryggen
Citera
2007-04-24, 20:30
Medlem
onemanarmys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krakow
men kocko, katten löper ju! hon vill bli betäckt, därför larvar hon sig med röven. du bör sterilisera henne så snart som möjligt, eftersom det är rätt plågsamt får både henne och dig om hon ska fortsätta löpa i framtiden. stackars kissen, förstå själv att inte få utlopp för sin sexualitet!

Hon är ju steriliserad den lilla slynan, tror inte att hon löper.
Katter kan väl känna kåthet även om de är kastrerade/steriliserade?
Citera
2007-04-24, 21:22
Medlem
I_O_Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krakow
men kocko, katten löper ju! hon vill bli betäckt, därför larvar hon sig med röven. du bör sterilisera henne så snart som möjligt, eftersom det är rätt plågsamt får både henne och dig om hon ska fortsätta löpa i framtiden. stackars kissen, förstå själv att inte få utlopp för sin sexualitet!
Nope, min är också steriliserad men gör samma sak.
Citera
2007-04-24, 21:25
Medlem
Anemis avatar
Både katter och hundar har "erogena zoner" vid svansroten. När hundvalpar skall avlas fram men föräldrarna in spe inte är riktigt villiga, brukar de krafsas på exakt det stället tills de get it on.
Citera
2007-04-24, 21:42
Medlem
grens avatar
Får jag gissa att katthonan inte är kastrerad? Fixa en sådan och sen slipper du en kåt katt. Kostar någon tusing normalt och är klart värt det.

Den som tittat på två katter som har sex är ganska medveten om att åtminstone honan inte får någon särskild njutning av sexet. Det verkar enbart vara till för att föröka sig för dessa odjur. Kattkuken är försedd med hullingar, eftersom detta triggar ägglossningen.

I praktiken går det till på följande vis:

1. Honan bjuder in till parning.
2. Hanen grabbar tag i nackskinnet på honan.
3. Hanen försöker hitta rätt. När vi parade vår raskatt tog det 3-4 minuter varenda gång.
4. Hanen juckar i tre sekunder och drar sen ut.
5. Honan vrålar av smärtan och försöker attackera hanen.
6. Honan slickar sig.
7. Två minuter senare: Goto 1.

Edit: Kan tillägga att det är ganska roligt att beskåda.
Citera
2007-04-24, 21:45
Medlem
fusiliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonOfKill
Min hund gör typ samma sak...
Min med
Citera
2007-04-24, 22:11
Medlem
fractal inhalers avatar
Samma kattfenomen upplever jag med min honkatt
hon lägger dessutom till ett pervobeteende och börjar slicka min armhåla.
Citera
2007-04-24, 23:04
Medlem
fusiliers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fractal inhaler
Samma kattfenomen upplever jag med min honkatt
hon lägger dessutom till ett pervobeteende och börjar slicka min armhåla.
Slicka tillbaka då
Citera
2007-04-24, 23:17
Medlem
wembis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fusilier
Min med
Min med.

Människor har likadant . Det är därför vissa kvinnor har lätt för att komma om man sätter på dem när de ligger på en vibrerande tvättmaskin.
Citera
2007-04-25, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onemanarmy
Ingen aning om vart jag skulle lägga denna tråden, men märk väl att den endå är helt seriös.
Jag har två katter, en kille och tjej.
Häromdagen märkte jag att båda gillar när man kliar dom precis ovanför svansen, killen är kastrerad så han blir inte sådär överförtjust som honan blir.

När man kliar henne på samma ställe så skjuter hon upp röven i vädret och börja göra massa konstiga läten ifrån sig, mjauar och för ett jävla liv.

Gjorde detta på henne igår för att jävlas lite, efteråt går jag iväg, och när jag kommer tillbaka nån minut senare så ligger kattjäveln och slickar sig själv på fittan och tittar på mig med ett konstigt ansiktsuttryck.

Är det så att katter har en erogen zon precis ovanför svansen?
Och är det sjukt att klappa dom där då om dom njuter sexuellt av det?

Har märkt att hankatten ibland får stånd när jag klappar honom där, det är lite läskigt, speciellt när han tittar på mig.
Man vill ju inte medverka till någon form av homosexuellt tidelag.
Så då brukar jag sluta.

Ni som har katt kan ju testa och se om det bara är jag som har sjuka katter eller om det är ett faktum att de blir kåta av det.

//OneManArmy
Fjantigt...vem villinte bli kliad på ryggen Vi hade en hund som bara njöt av det...ovanför svansroten o han snurrade hit o dit, det var det bästa han visstte...jag vill okå ha kli på ryggen
Citera
2007-04-25, 15:57
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gren
Får jag gissa att katthonan inte är kastrerad? Fixa en sådan och sen slipper du en kåt katt. Kostar någon tusing normalt och är klart värt det.
Det är inte säkert att en kastrering får bort kåthetskänslorna hos en katthona, iaf inte hos våran. Men att de dämpats råder det inget tvivel om, innan kastreringen gick det ju inte ha henne i ett möblerat rum. Kattstackarn hann ju inte ens äta...

Och till syvende och sist så finns det få saker som är så patetiska som en löpande katthona, det räcker med att titta på dem så fäller de ner fronten, lyfter häcken och börjar böla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in