• 1
  • 2
2007-04-23, 13:51
Medlem
Zinkys avatar
Tjena, tänkte beställa lite från http://www.abercrombie.com/anf/index.html . Undrar om någon beställt därifrån, gick det bra hur var passformen på kläderna?

Sedan undrar jag hur stor chans det är att man får betala tull på grejerna hade tänkt beställa för ca 300$

Tacksam för svar.
Citera
2007-04-23, 13:59
Medlem
brianmolkos avatar
De kollar ju vad det är så antagligen blir det tull
men kanske går att slippa
Citera
2007-04-23, 14:00
Medlem
Tja !
Jag har själv alldeles nyligen beställt ett par byxor och en t-shirt därifrån.
De gick väldigt smidigt, leveransen kom 2dagar tidigare än planerat

Va de gäller passformen så funka de helt ok för mig.. köpte M på både byxor och t-shirt. Passade lika bra som något annat av mina Mediumplagg jag har hemma =) Så va inte orolig, sshoppa på du
Citera
2007-04-23, 14:33
Medlem
Zinkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jubs
Tja !

Va de gäller passformen så funka de helt ok för mig.. köpte M på både byxor och t-shirt. Passade lika bra som något annat av mina Mediumplagg jag har hemma =) Så va inte orolig, sshoppa på du

Okey låter bra=) Fick du betala någon tull?
Citera
2007-04-23, 15:20
Medlem
Wylds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jubs
Tja !

Hur lång tid tog frakten?
Citera
2007-04-23, 15:30
Medlem
Superfluouss avatar
Jag har inte köpt därifrån men från andra amerikanska sajter. Om du mailar och ber dem märka paketet som "gift" istället för att skriva i värdet på paketet (som de gör annars) så slipper du tull (men å andra sidan täcks det inte av någon försäkring om det kommer bort på posten...).

Lycka till

/PS min killes A&F-grejer är ganska små i storlekarna om man jämför med andra märken (om du inte köpt A&F förut alltså).
Citera
2007-04-23, 15:40
Medlem
Beställa från abercrombie and fitch

Hej!
Du får nog kallt räkna med att betala tull, moms, mm eftersom A&F skickar med Fedex. Leveransen brukar gå på 3-4 dagar.
Själv skickar jag beställningen till en polare i Usa som sedan skickar paketet som "gift" till mig. Får på så sätt mer för pengarna.

Allt gott!
T.H
Citera
2007-04-23, 15:43
Medlem
Wylds avatar
Sen finns ju även ebay också, har inte varit med om en människa som vägrat märka det som gåva då jag handlat A&F kläder därifrån. Det rör givetvis andra prylar också. Dom brukar rycka tagsen också utifall ev tulltjänsteman skulle få för sig att kika paketet.
Citera
2007-04-23, 23:08
Medlem
Dr Gonzos avatar
Jag beställde ett par tröjor därifrån. Blev asglad när jag fick paketet och inte såg någon tullavgift. Tre veckor senare får jag en räkning med tullavgiften som en spark på pungen. Hade visserligen räknat med det. Dessvärre var inte kläderna värda allt fuss. Känns lite hm.
Citera
2007-04-24, 08:25
Medlem
Vad de gäller tullen så vet jag inte, kasta ner alla grejor du vill ha i "kundvagnen" bara, den räknar ju ut va allt kostar. Jag betalade de och inget mer iaf..
Leveransen tog 3dagar för mig.
Citera
2007-04-24, 19:09
Medlem
jan-es avatar
Tycker deras storleker är helt fucked up. Köpte lite grejer på A&F när jag var över i USA senast och deras kläder varierar verkligeni storlek. Skjortan jag köpte är väldigt stor i storlekn. Köpte S, men sitter och en större M.

Var noga med att du inte får tag på deras label (eller vad ska jag kalla det, kollektion?) Muscle... Om du inte är Quasimodo. Muscle hade den konstigaste passformen jag någonsin testat. Plagget satt helt okej över rygg/axlar men jag kunde inte trä igenom mina armarna genom ärmarna
Citera
2007-04-25, 11:55
Medlem
Om du beställer som privatperson och värdet överstiger 29$ på ditt köp så är det ganska stor risk att du kan få betala tullavgift om du inte beställer inom eu.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in