Citat:
Ursprungligen postat av Tortoriello
Har du sketaont i möra
Va? Jo jag fattar, men det lät lite.....bonnigt haha!
Aja hur som helst, jag skadade knät för ett tag sen, böjde det bakåt så något uppenbarligen hände, vad för något vet jag inte men jag kan berätta det om det möjligtvis skulle hjälpa något.
Var full som fan och skulle springa, det gick skitdåligt och jag lyckades som sagt på något konstigt sätt ställa mig på ena benet för att sedan "knäcka" det bakåt. Smärtan var enorm och det svartnade för ögonen. Ramlade bara ihop, och slog till råge på det i knäskålen i asfalten haha...
Jag kunde med nöd och näppe gå, men knät kändes slappt och, ja halvt trasigt, gjorde jävligt ont men det gick, sakta.
Dagen efter kunde jag knappt resa mig upp ur sängen p.ga smärtan, nu var det jävligt illa och jag började fundera på att åka till sjukan men avstod för att inget var brutet och inget verkade vara av eller "tillräckligt" skadat.
Bortsett från att knäskålen kändes allmänt spräckt så var smärtan lokaliserad precis inne i knät, ganska mycket i mitten, eller ja överallt.
Det tog fyra månader innan jag var helt återställd, fyra månaders helvete.
Men någon läkare blev det icke, så jag vet inte hurvida allvarligt eller inte det var.
Nu när det verkar vara över har jag lite problem med en sak, det är någon sena eller nåt som läägger sig fel på knäskålen så att det ibland smäller till, ibland gör det "sketaont i möra

", och jag har svårt att sätta mig på huk då det börjar, efter att det har rättat till sig kan jag använda knät utan problem.
Visst kan det smälla till i knäna men det känns att något är fel med det knät, det spänner som fan över knäskålen och det känns verkligen som om något ligger över den och ska gå av.