Citat:
Ursprungligen postat av 526
Hehe...så naivt. Nästan lite sött.
Jag har hört snacket på "Holmen". Det hade varit mer fördelaktigt om de blivit dömda av en domstol. Nu är de helt utlämnade till vargarna.
Hur var det ni skrev "De e gött med förnedring"
Going Going.....GONE
Absolut. Få saker gör män mer upprörda än när andra män tar sig friheten med kvinnor. Så jag hoppas att dessa "pojkar" får smaka på just den förnedring de verkar villiga att utdela.
Inte bara hoppas förresten.
Edit:
Förresten, vad krävs för att det ska vara en våldtäkt? Om man skriker "våldta henne" och sedan hotar med att slå sönder näsbenet om hon gör motstånd, hur kan det INTE vara våldtäkt?
Vad har avsugningen dagen efter med någonting att göra? Jag har hamnat i bråk med personer, och slagits så att blodet sprutat och skador uppstått, för att sedan sansa sig och tala igenom det, tillochmed skratta åt det. Men innebär det för den skull att ett brott INTE har begåtts? Nej, naturligtvis inte.
Att hon suger av killen dagen efter är antagligen för att hon vill återfå kontrollen, försvarsmekanismerna jobbar febrilt. Tjejkompisar som blivit våldtagna/sexuellt utnyttjade vittnar om precis samma saker.
Och om man är psykiskt labil kan man inte bli våldtagen? Om man uppvisar ett osunt sexuellt beteende så omfattas man inte längre av lagstiftningen. Nej, det är absurt. Tjejen bär ett ansvar för det inträffade, ja, och det känner hon tvivelsutan. Förhoppningsvis är det här ett wakeupcall för henne. Men det innebär INTE att brottet inte har begåtts och att förövarna ska straffas.
De här grabbarna ser den här typen av tjejer som konsumtionsartiklar, lyxvaror att konsumeras och använda. Påminner mig om den fasligt komiska episoden i Afrika, där ett gäng unga elefanthanar hade roat sig med att knulla ihjäl noshörningar. Beteendet försvann helt när en dominant elefanthane blev inplacerad i området. Det som saknas är manliga förebilder som säger stopp och enough mot sånt här beteende. De här "pojkarna" har dåliga fädrer, tvivelsutan. Lite smygunderklass, verkar dom vara, i mina ögon. Underklass med pengar.