2007-05-30, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AgentSimon
Bruden är portad från Stureplan!

Jag som trodde det var allmän plats. Ge oss lite krognamn tack, betvilar det nämligen.. Oavsett vems skulden är e det alltid lättare att ta ställning för det "svagare" partiet, och så tror jag sker i det här fallet också.
2007-05-31, 00:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GammelDansken
Jag som trodde det var allmän plats. Ge oss lite krognamn tack, betvilar det nämligen.. Oavsett vems skulden är e det alltid lättare att ta ställning för det "svagare" partiet, och så tror jag sker i det här fallet också.

Jag hörde från en bekant som rör sig i Stureplan att tjejen skulle vara portad.
2007-05-31, 02:14
Medlem
Sir.Ps avatar
Citat:

Portad var? Har alla vakter kring hela stureplan en bild på flickan i fråga upphämgd på dörren med texten PORTAD!. Eller har de ställt upp vakter kring hela stureplan som slänger ut henne så fort hon beträder marken?
2007-05-31, 11:24
Medlem
Diamantinas avatar
Citat:
Hahaha LOL
Det var det bästa inlägget i tråden hittills.
"Från en bekant som rör sig i Stureplan" HAHA
2007-05-31, 11:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Diamantina
Hahaha LOL
Det var det bästa inlägget i tråden hittills.
"Från en bekant som rör sig i Stureplan" HAHA

Man vill ju inte avslöja sina källor närmare!
2007-05-31, 12:02
Medlem
Xiders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legimitation
Flickan och rätten

Lät som en dålig porrfilm
2007-05-31, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly
Du är verkligen hemsk. Eller ironisk. The future will tell...

Denna tråd är verkligen en orgie i mänsklig dumhet.

Ni har ingen som helst förståelse för hur rättsväsendet i västvärlden fungerar och vilka principer det bygger på, men ändå tycker ni att domen var fel.
Vidare VET ni att killarna våldtog tjejen, trots att de blev frikända - låter ju verkligen inte partiskt.

Ni förutsätter också att allt de gör är negativa saker och tror det värsta om dem, varför skulle de inte kunna säga förlåt?

Jävla drägg, det är verkligen i såna här situationer folk visar om de har något innanför pannbenet eller ej.
2007-05-31, 12:32
Medlem
wilt99s avatar
Citat:

Haha, jo tjena! jävla dåre.
2007-05-31, 12:37
Medlem
Citat:
Inte fan blir väl en brud som gillar lite smutsig fetishsex portad på stureplan? Åtminstone inte så länge hennes BMI ligger på under 30...
2007-05-31, 12:43
Medlem
morfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjj

Ni har ingen som helst förståelse för hur rättsväsendet i västvärlden fungerar och vilka principer det bygger på, men ändå tycker ni att domen var fel.
Vidare VET ni att killarna våldtog tjejen, trots att de blev frikända - låter ju verkligen inte partiskt.

Ni förutsätter också att allt de gör är negativa saker och tror det värsta om dem, varför skulle de inte kunna säga förlåt?

Jävla drägg, det är verkligen i såna här situationer folk visar om de har något innanför pannbenet eller ej.

Nja jag tror att det finns ett par som är insatta u hur rättsväsendet fungerar men det behöver ju nödvändigtvis inte betyda att man är nöjd med hur det fungerar och det är väll missnöjet efter den friande dommen som har vädrats.
Nej har vi någonsin uttgetoss för att vara opartiska?
Men om jag inte missminner mig så fastslog ju dommen att "grabbarna" har tvinngat till sig sex men blev friade eftersom dom själva råkat missa att hon inte ville ha mer sex alltså har dom våldtagit henne!

Drägg kan du föresten va själv!
2007-05-31, 12:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fourt
Inte fan blir väl en brud som gillar lite smutsig fetishsex portad på stureplan? Åtminstone inte så länge hennes BMI ligger på under 30...

Jag kanske ska revidera mitt påstående......
2007-05-31, 12:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hjj

Hur i helvete kan du med att citera MIG och sedan skriva "orgie i mänsklig dumhet". Syftar du att JAG är den dummaste i tråden eller?
JAG är en bland de som sagt att detta är en svår sak att döma!!

Sitt inte och skriv "ni" efter att citera MIG. Antingen vänder du dig till alla, ta då bort min quote, eller så vänder du dig till mig.
Gör du det får du FAN ha mer på fötterna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in