Citat:
Ursprungligen postat av rickardpk
FB är som bekant ett bevis på att juridik är en tolkningsfråga. Men om hon nu har haft sex med dessa två ett oräkneligt antal gånger med trekanter och våldsinslag som stadigt förekommande företeelser. Varför anmälde hon dem nu? Och varför ringde hon polisen nu? Och varför drev hon det så hårt att hon överklagade tingsrättens dom till hovrätten?
Och varför tror så många här att de kompetenmässigt kan mäta sig med hovrätten i juridiska frågor?
Frågor frågor..
Jag vet inte om du kom in i tråden nyligen, men för mig, som "känner" tjejen. (Jag känner henne inte, jag har bara sett henne i action, osmakligt klistrad på min kompis som hon inte känner, ett par timmar efter att hon haft en trekant på toaletten med de dömda. Detta efter att både han och jag blivit varnade av en ytterst välvillig insatt, att hålla oss ifrån henne, eftersom hon är ett psykiskt labilt bekräftelsevrak, som knullar runt med allt som vill ha henne.)
Oj, lång parentes där, men tillbaka till din fråga: Ja. Det står mig inte HELT främmande att även hennes bägare kan rinna över.
Jag motsäger dig inte. Du ställer en rimlig fråga och jag ger lite inblick i vilken sorts tjej du ställer frågan om. Ja, jag vet att jag begår PK-självmord genom att säga detta. Men alla är inte så balanserade och så "hela" att alla val är rationella.