Citat:
Ursprungligen postat av dansund
1. Den som känner/vet mer om nattklubbscheferna på Stureplan kan nog avgöra vilka som riskerar att hamna i en snurra med förnedringssex som går överstyr och vilka som utnyttjar sin ställning på ett mindre destruktivt sätt.
Mindre destruktivt sätt? Ok. Elegant formulering där. Jag återkommer till nattklubbscheferna...
Citat:
Ursprungligen postat av dansund
2. Nej det är inget brott att vara otrevlig. Men man får mindre empati från omvärlden och inställningen blir ungefär "som man bäddar får man ligga".
Är du medveten om att du nu ger fritt skottfält åt att hävda att tjejer som beter sig som slampor förtjänar att våldtas? Som man bäddar får man...du kan
inte mena detta. Säg att du skrev fel för Guds skull...
Sedan var det ju det här med nattklubbscheferna. Jag har märkt att samma namn som jag outat återkommer med ungefär samma mellanrum som 21-åringen och 25-åringen på stureplan.se. Nikki de Verbier verkar ju ständigt ute och rapporterar direkt från verkligheten:
"Andra unga förmågor Laroy hade att erbjuda denna kväll var 21-åringen som festade tillsammans med 25-åringen. De är ett riktigt radarpar de där två, och det är synd att inte 25-åringen pallrar sig ut oftare, för det är alltid kul att träffa honom. Även om han kan verka lite butter ibland så är han en fin kille, det vet jag."
Och:
"Istället begav jag mig mot 25-åringen, som visserligen också är snygg, men så trevlig att man inte kan låta bli att prata med honom. Han hängde med den lika trevliga 21-åringen och de verkade ha väldigt kul där de stod och festade i den övre baren."
Alltså, fattar du varför man bör samla in åsikter från skilda håll – framför allt när mycket info kommer från före detta buksvågrar?