2007-04-21, 01:37
Medlem
Mystics avatar
Hur många här inne donerar till Erowid? De flesta länkar till dem men hur många stöder deras arbete? Jag gör det....
Citera
2007-04-21, 02:16
Medlem
GaiNs avatar
Jodå klart man gör vad man kan för att hålla arbetet igång, mycket bra och lärorik sida, en av de främsta i sin sort.
Citera
2007-04-21, 02:29
Bannlyst
Samma här. Donerade €50.
Citera
2009-06-30, 15:35
Medlem
mrdominiks avatar
Är det nån mer än mig som tycker att erowid har blivit skit på sista tiden? Inga uppdateringar verkar det som, ibland vill jag kolla upp en substans men den finns inte ens där, sidan har blivit helt enkelt keff
Citera
2009-06-30, 17:32
Medlem
Ozneks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrdominik
Är det nån mer än mig som tycker att erowid har blivit skit på sista tiden? Inga uppdateringar verkar det som, ibland vill jag kolla upp en substans men den finns inte ens där, sidan har blivit helt enkelt keff

Inte ens 4-HO-MeT finns med, om jag inte sökt fel nånstans.
Citera
2009-06-30, 17:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Oznek
Inte ens 4-HO-MeT finns med, om jag inte sökt fel nånstans.

Finns tripprapporter och det som är skrivet i TIHKAL.

Mvh Gimpen
Citera
2009-07-01, 00:01
Medlem
1,2-tetraheptans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrdominik
De gör ju lite småuppdateringar - om man tror nyhetsbrevet - men jag håller med om att det går segt.
Citera
2009-07-01, 01:38
Medlem
BenAsslicks avatar
Jag planerar på att donera, så fort jag får en tillräckligt stabil ekonomi för att inte behöva förlita mig på nudlar för att överleva.
Citera
2012-09-18, 10:19
Medlem
Transformers avatar
Sökte, hittade och nu - bump!

Erowid försöker få ihop 818 donationer till slutet av September nu 2012. Donerade precis $150+ till denna eminenta sida. Bonusarna/presenterna är fina också om man vill ha sådant.
Erowid har sedan länge bidragit till alla våran välvilja att veta mer om allt som har med droger att göra och dess relation till oss.
De förtjänar eran donation, bröder och systrar.

Minsta donationen är på ca $7 (7 USD) och uppåt vilken är mindre än 50 svenska kronor (46.0789 SEK för att vara exakt).

Just do it!
För ett informationsfyllt och fritt internet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in