2008-10-09, 12:45
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leg0
Sjukt snygga tröjor på HV, me like

Ja dom tröjorna var snyggt "stulna" av Buffalo...
Citera
2008-10-09, 19:17
Medlem
leg0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Ja dom tröjorna var snyggt "stulna" av Buffalo...

Hellre en stulen snygg design än en tröja som är nerklottrad av reklam och företagsloggar.
Citera
2008-10-09, 23:32
Medlem
hultass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leg0
Hellre en stulen snygg design än en tröja som är nerklottrad av reklam och företagsloggar.
Nehedu, där är det nog inte många som håller med dig.
Citera
2008-10-09, 23:38
Medlem
steffeGs avatar
Klart man ska kunna inspireras av andra. Jag hade hellre sett limegröna linnen på spelarna än all den reklam som finns där ute. Timrås tröjor till exempel, vilken färg har dem?
Citera
2008-10-10, 00:18
Medlem
Partons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steffeG
Klart man ska kunna inspireras av andra. Jag hade hellre sett limegröna linnen på spelarna än all den reklam som finns där ute. Timrås tröjor till exempel, vilken färg har dem?

Ser du inte det? Vit, blå, röd, gul, svart, mer blått, svart, grön och gul.

Det är ändå inget mot klubblagen i finland. Där vet man ju inte ens vilken "färg" isen är. Hur spelarna skiljer på linjer och reklam är ofattbart.
Citera
2008-10-10, 03:20
Medlem
mischief_s avatar
Bli inte allt för uppspelta nu, Hv mötte ett inkvalat skitlag utan egentligt värde i hockeysammanhang.
Citera
2008-10-11, 13:28
Medlem
Uppspelt eller inte. En fin match som fått igång Hv igen. Plus 3.5 millle i intäkter säg man inte nej till.
Citera
2008-10-22, 20:46
Medlem
mazzys avatar
Bara jag som kollar LHC - Zurich på 8an? För de som inte tittar kan jag säga att LHC inte spelar bra alls. Jag som trodde det skulle bli enkelt att slå Zurich men nu står det 2-3 till Zurich.
Citera
2008-10-22, 21:44
Medlem
Ergnots avatar
Förlust för Linköping mot Zürich med 2-7!
Visst hoppades man med en förlust men om man förlorar med 2-7 så förnedrar man ju svensk hockey!
Nu såg jag visserligen bara första perioden och sista minutrarna av tredje, men resultatet talar ju sitt tydliga språk.
Citera
2008-10-22, 22:11
Medlem
mazzys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ergnot
Förlust för Linköping mot Zürich med 2-7!
Visst hoppades man med en förlust men om man förlorar med 2-7 så förnedrar man ju svensk hockey!
Nu såg jag visserligen bara första perioden och sista minutrarna av tredje, men resultatet talar ju sitt tydliga språk.

Ja, usch vad dåliga LHC var. Samtidigt som Zurich spelade väldigt bra ska tilläggas.
Citera
2008-10-22, 23:24
Bannlyst
Svensk "världens näst bästa liga" hockey, visar sitt rätta jag. Och ja, Linköping är Sveriges bästa hockeylag, förutom svagheten Hento.
Citera
2008-10-23, 08:01
Medlem
pontassss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Svensk "världens näst bästa liga" hockey, visar sitt rätta jag. Och ja, Linköping är Sveriges bästa hockeylag, förutom svagheten Hento.

Jag var på plats i går i CC och det var sannerligen skrattretande att se LHC på isen. De uträttade inget konstruktivt på isen, utan åkte runt och snurrade som vilsna höns. Hlinka och Hlavac gjorde verkligen sig inte värda sin löner igår. De uträttade inte mycket av värde, utan åkte mest runt och gled ute på isen.

SKÄRPNING!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in