2008-10-08, 18:31
Bannlyst
Spela VM, NHL/Elitserien, slutspel och Champions Hockey Leauge? Kommer att floppa direkt.
Citera
2008-10-08, 18:33
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Ni vet väl att HV är det lag som skjuter mest av alla hockeylag??

Dagens skratt!
Citera
2008-10-08, 18:46
Medlem
Red Machines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smepen
Idag är det dags! Tycker det kommer bli riktigt kul med lite annorlunda stuk på matcherna, och lite internationellt. Den här gången känns det bara som det kan gå bättre än tidigare turneringar, som varit ett par riktiga skämt med sändningstid på någon obskyr kabel-tv kanal med en tysk kommentator. Pengarna kommer göra att det här blir en turnering att räkna med, och alla lag vill verkligen göra sitt bästa för att vinna.

Reebok verkar ta det här riktigt seriöst, sponsrar allting och tillexempel Kinnarps Arena är idag "ombyggt" och fritt från vanlig reklam, istället är det bara Reebok loggor och CHLs egna logga på isens, sargen och övriga reklamplatser. Kul att några satsar på det här.

HV71s dräkter för hela turneringen, mer HV71, mindre Husqvarna: http://www.hvfantasten.com/upload/Image/HC_71-jersey(1).jpg

Ähhh så där höll de på med under förra "championleague" bytte loggor och matchtröjor men inte blev det roligare för det. Det finns inget intresse för ett champions league inom hockeyn och detta kommer dö inom några år också. Minns med skräck när Manchester Storm lirade i Gavlerinken, vilken skit det var.
Citera
2008-10-08, 19:30
Medlem
Snart matchstart. Kul att det blev utsålt
Extra deg haha.

Seriösare så ska det bli kul om detta kunde bli ett stående inslag och alla som är med spelar seriöst och inte vilar massa spelare.
Citera
2008-10-08, 20:00
Medlem
spetznazs avatar
Nån som följer spektaklet? Jag är intresserad av HVs match enbart för att jag satt en peng på dom? Hur ser matchbilden, tar dom hem det här?
Citera
2008-10-08, 20:01
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spetznaz
Nån som följer spektaklet? Jag är intresserad av HVs match enbart för att jag satt en peng på dom? Hur ser matchbilden, tar dom hem det här?

Jo, HV71 har spelet. Men kanske på grund av att man fått 3 numerära överlägen under de första 13 minutrarna. Dock fortfarande 0-0.
Citera
2008-10-08, 20:05
Medlem
Partons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Jo, HV71 har spelet. Men kanske på grund av att man fått 3 numerära överlägen under de första 13 minutrarna. Dock fortfarande 0-0.

Det är en jävla massa utvisningar

Spelar HV så här matchen ut kommer dom garanterat att vinna. Tycker inte bara att det är PPet som funkat bra för dom. Dom har ju en grym fart på rören också.
Citera
2008-10-08, 20:16
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parton
Det är en jävla massa utvisningar

Spelar HV så här matchen ut kommer dom garanterat att vinna. Tycker inte bara att det är PPet som funkat bra för dom. Dom har ju en grym fart på rören också.

Håller med. Bra för HVs självförtroende att Laine fick in 1-0 innan pausvilan nu också. Men Bern har absolut inte saknat chanser. Tror dock på en klar HV-seger i slutändan.

EDIT: Vem i helvete är killen med det överdrivna och sjukt geléfyllda backslicket som står med Boustedt vid sargkanten? Kan han ta och klippa sig!!
Senast redigerad av loafmaster 2008-10-08 kl. 20:26.
Citera
2008-10-08, 20:28
Medlem
ztapooos avatar
Citat:
Håller med. Bra för HVs självförtroende att Laine fick in 1-0 innan pausvilan nu också. Men Bern har absolut inte saknat chanser. Tror dock på en klar HV-seger i slutändan.

EDIT: Vem i helvete är killen med det överdrivna och sjukt geléfyllda backslicket som står med Boustedt vid sargkanten? Kan han ta och klippa sig!!

Men hela viasat kan gå och dö.

Hagosch
Citera
2008-10-08, 20:35
Medlem
loafmasters avatar
3-0 till HV71 nu som på alla sätt och vis känns som det bättre laget. Konstigt att man inte spelar såhär hemma i Sverige?

Irriterande hur Laine firar sina mål. Kan man verkligen bli så glad?

Snyggt 3-0 av Tedenby.
Citera
2008-10-08, 20:46
Medlem
Partons avatar
Citat:
3-0 till HV71 nu som på alla sätt och vis känns som det bättre laget. Konstigt att man inte spelar såhär hemma i Sverige?

Irriterande hur Laine firar sina mål. Kan man verkligen bli så glad?

Snyggt 3-0 av Tedenby.

Med den sjuka målbonusen spelarna får så blir man glad efter mål
Citera
2008-10-08, 21:01
Medlem
loafmasters avatar
Man blir fan bara mer och mer irriterad på Håkan Södergren. Nog för att han är en värdelös "expert" men att han kallar en klockren "Kenta Nilsson-fint" för en Forsbergare får mig att vilja snitta honom med min skridsko. Hade Davidsson försökt på straff, så visst, kalla det en "Forsbergare". Men detta skedde ur precis samma läge som Kenta hade, så nog fan borde man associera till Kentas mål och inte Forsbergs.

Grr, vad jag hatar Håkan Södergren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in