2008-11-12, 21:47
Medlem
Ännu ett mål av bern i numerärt underläge. Nu behöver något hända i hv, sparka folk kanske? bänka? vadsomhelst, vafan är detta

tada, mikko luoma va självklart inne, jag är inte förvånad
Citera
2008-11-12, 21:47
Medlem
loafmasters avatar
Detta är humor. Har Dubé gjort hattrick i numerärt underläge nu? En Theo Fleury isåfall.
Citera
2008-11-12, 21:49
Medlem
Bern gjorde fan två mål i ett och samma Box Play. Mycket dåligt utav HV. Nu får det fanimej var nog, huvuden ska rulla.
Citera
2008-11-12, 21:50
Medlem
loafmasters avatar
Kunde inte Vita Hästen eller kanske Kungälv fått representera Sverige i CHL istället? Dom hade nog inte skämt ut sig iallafall.
Citera
2008-11-12, 21:50
Medlem
Jag BOJKOTTAR nu resten av säsongen. Kenta och Louma ni kan dö jag bryr mig inte ni är svin som aldrig borde få vara i närheten av det fina HV.

Jag kommer stötta laget först när någon av dessa saker inträffar.

1. Kenta sparkas. Sämre tränare får man leta efter.

2. Louma sparkas eller skjuts.

Annars är det bojkott resten av säsongen. Spelarna skiter ju i det så då gör jag det också.

3 mål insläppta i PP. Fy fan vilken jävla inställning. Korsfästning för spelarna det skulle jag fan köpa biljetter för.
Citera
2008-11-12, 21:52
Medlem
inherbloods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Detta är humor. Har Dubé gjort hattrick i numerärt underläge nu? En Theo Fleury isåfall.

Är det så, så borde det fan räknas som 5 i skytteligan!
Citera
Medlem
loafmasters avatar
Underbart att höra Kinchen bli förbannad på Louma!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Jag BOJKOTTAR nu resten av säsongen. Kenta och Louma ni kan dö jag bryr mig inte ni är svin som aldrig borde få vara i närheten av det fina HV.

Jag kommer stötta laget först när någon av dessa saker inträffar.

1. Kenta sparkas. Sämre tränare får man leta efter.

2. Louma sparkas eller skjuts.

Annars är det bojkott resten av säsongen. Spelarna skiter ju i det så då gör jag det också.

3 mål insläppta i PP. Fy fan vilken jävla inställning. Korsfästning för spelarna det skulle jag fan köpa biljetter för.

jag håller med dig om allt. Slutspelet ser avlägset ut nu också om det fortsätter så här.
Citera
2008-11-12, 21:54
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inherblood
Är det så, så borde det fan räknas som 5 i skytteligan!

Det var inte så. Kommentatorerna nämnde någonting om att han hade gjort både 4:e, 5:e och 7:e målet för Bern, men det ändrade dom efter en stund. Men visst hade det varit stort. Är det någon mer än Fleury som lyckats med det på högsta nivå?
Citera
2008-11-12, 21:56
Medlem
Blixis avatar
Jaha det här var ju ett jävla antiklimax. Så kan HV gå vidare från gruppspelet eller är hela skiten åt helvete nu? Dom har ju gjort fler mål än Bern om man räknar inbördes. Någon som kan upplysa oss?
Citera
2008-11-12, 21:56
Medlem
mazzys avatar
Man kan ju bara skratta åt eländet.
Citera
2008-11-12, 21:59
Medlem
loafmasters avatar
Någon som vet vem som satt som expertkommentator i dagens match? Har stört mig på att han sa att Plüss hade spelat i FBK enda sedan första matchminuten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in