2007-04-19, 23:02
Bannlyst
Hade hållt mig hela dagen och när jag väl skulle skita tog det 1minut att få ut korven, problemet är att jag har ont 3 dagar senare.....svider när jag ska skita.....ringmuskeln spräckt?
Citera
2007-04-19, 23:05
Medlem
H.E.L.s avatar
HUr fan ska vi veta det?
Visa röven då.
Citera
2007-04-19, 23:06
Medlem
Drulovic din drulle, om du spräckte nåt skulle det förmodligen blöda.

Trams..
Citera
2007-04-19, 23:26
Medlem
tjaboooos avatar
kan va ändtarmssprickor.

uppkommer lite då och ibland och brukar läka sej rätt snabbt, du kan alltid studsa in på www.apoteket.se och sen handla -> mage tarm -> ändtarmsproblem.
Citera
2007-04-20, 08:11
Medlem
fbes avatar
Köp lite fibrer och laxerande och så. Är du fortsatt förstoppad riskerar du att spricka igen och igen, och sedan blir det lätt så att smärtan gör att man håller sig. Käka rätt och ge det några dagar att läka. Blir det ett bestående problem kan en läkare ge dig lokalbedövande och avslappnande salvor.
Citera
2007-04-20, 08:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fbe
Köp lite fibrer och laxerande och så. Är du fortsatt förstoppad riskerar du att spricka igen och igen, och sedan blir det lätt så att smärtan gör att man håller sig. Käka rätt och ge det några dagar att läka. Blir det ett bestående problem kan en läkare ge dig lokalbedövande och avslappnande salvor.

Käkar väldigt rätt, men jag glömde att skita en dag och dagen därefter hade det blivit betong.
Citera
2007-04-20, 16:02
Medlem
fbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNorth
Käkar väldigt rätt, men jag glömde att skita en dag och dagen därefter hade det blivit betong.
Då går det nog snabbt över. Vi har osannolikt bra läkningsförmåga där bak.
Citera
2007-04-22, 12:32
Medlem
groovyjaxxs avatar
säger detsamma, de blev kanske ett litet rivsår elelr spricka i huden. läcker i sinom tid. bajlådan o munnen läker fort Du ska nog hålla dig från o kombinera dessa 2 för o skynda på en läkning dock
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in