2012-07-10, 23:13
Medlem
klockan123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Fattar inte vad det är med folk som vill ropa ut Messi till den bästa någonsin. Han är 25. Har halva karriären kvar. Njut av hans spel nu och börja utnämna folk när karriären är över.
Han är redan den bäste någonsin, det betyder dock inte att han inte kan bli bättre.
Citera
2012-07-10, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klockan123
Han är redan den bäste någonsin, det betyder dock inte att han inte kan bli bättre.
Han är den bästa jag har sett, men än han har inte bäst meriter någonsin. Antar att inte sett Maradona och Pele spela så fattar inte hur du då kan fastslå något sådant.
Citera
2012-07-18, 14:56
Bannlyst
Är Messi den största sportstjärnan som är mesigast? Man hör aldrig något om honom utanför planen. Vafan släpp loss lite och lev livet. Men kanske blir så när man är medlem i sektklubben Barcelona. Alla där har så slätstrukna personligheter.
Citera
2012-07-18, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benzema
Är Messi den största sportstjärnan som är mesigast? Man hör aldrig något om honom utanför planen. Vafan släpp loss lite och lev livet. Men kanske blir så när man är medlem i sektklubben Barcelona. Alla där har så slätstrukna personligheter.
Herregud vilken ny spaning

Messi har en toksnygg flickvän och får göra det han älskar varje dag, spela fotboll. Jag kan nog tänka mig att han är hyfsat tillfreds med livet.
Citera
2012-07-18, 15:25
Bannlyst
Citat:
Herregud vilken ny spaning

Va?

Citat:

Messi har en toksnygg flickvän och får göra det han älskar varje dag, spela fotboll. Jag kan nog tänka mig att han är hyfsat tillfreds med livet.

Han är säkert deprimerad. Hur kan man vara så slätstruken? Vafan släpps loss lite rök en fett på Ibizia, köp en hora eller något annat.
Citera
2012-07-18, 15:28
Medlem
Citat:
Va?

Han är säkert deprimerad. Hur kan man vara så slätstruken? Vafan släpps loss lite rök en fett på Ibizia, köp en hora eller något annat.

Han tar ju fett med Steroider ju!
Citera
2012-07-18, 15:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Takespeed
Han tar ju fett med Steroider ju!

Han blev pumpad med steroider vid 12-13 års ålder. Kanske är bieffekterna av steroidkuren som gjort att han blivit så tillbakadragen?
Citera
2012-07-18, 15:33
Medlem
Citat:
Va?

Din tanke var verkligen originell och något man aldrig hört på flashback förut. Mest det.

Köp en hora? Tror det där går bortom 90 % av alla vuxna mäns tankevärld. Känner man sig lyckligt förälskad och grymt nöjd på jobbet så hade nog de flesta varit som Messi. Varför knulla runt och ha sig när man redan funnit kärleken?

Jag tror jag har karaktär nog att aldrig svika min flickvän, oavsett hur rik jag är. Är du mer tragisk så är det inte mitt problem.
Citera
2012-07-18, 17:16
Medlem
klockan123s avatar
Citat:
Han är den bästa jag har sett, men än han har inte bäst meriter någonsin. Antar att inte sett Maradona och Pele spela så fattar inte hur du då kan fastslå något sådant.
Det är fortfarande individuellt jag pratar om. Att Pele och Maradona vunnit andra medaljer betyder inte att de är bättre fotbollsspelare. Messi är bättre än vad de var. Period.
Citat:
Vi ser ju hur det går för de stjärnor som gör det. (Riktiga) Ronaldo, Ronaldinho, Maradona...
Citera
2012-07-18, 17:53
Medlem
Messi har dessutom rätt mycket fler klubblags och individuella meriter än Maradona..
Citera
2012-07-18, 20:11
Medlem
thatis7tisshows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takespeed
Messi har dessutom rätt mycket fler klubblags och individuella meriter än Maradona..

Messi spelar i ett bättre (mer överlägset) klubblag än vad Maradona gjorde. Sen att Messi har fler individuella meriter än Maradona kan bero på att guldbollen inte delades ut till icke-europeiska spelare.
Citera
2012-07-18, 20:48
Medlem
klockan123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thatis7tisshow
Messi spelar i ett bättre (mer överlägset) klubblag än vad Maradona gjorde. Sen att Messi har fler individuella meriter än Maradona kan bero på att guldbollen inte delades ut till icke-europeiska spelare.
Och varför är/var Barcelona överlägsna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in