2012-06-10, 07:49
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony-Soprano
Återigen mål i värdelösa träningsmatcher men så fort det kommer till officiella matcher är han på spår 0 igen och lirar värdelöst när han är pressad

Vm och copa ......0mål.........
Såklart matcherna blir värdelösa så fort Messi gör mål. Annat hade det låtit om Ronaldo gjort hattrick mot Brasilien.

Btw, hur känns det att vara en av de mest avskyvärda människorna här på fb?
Citera
2012-06-10, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cokeman66
L.Messi hatrick idag mot Brasilien, C.Ronaldo 0 mål idag mot Tyskland.

Ronaldo var bra mot Tyskland men hade inkompetenta medspelare. En vänskapslandskamp är alltid en vänskapslandskamp. Går inte att jämföra.
Citera
2012-06-10, 08:57
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony-Soprano
Återigen mål i värdelösa träningsmatcher men så fort det kommer till officiella matcher är han på spår 0 igen och lirar värdelöst när han är pressad

Vm och copa ......0mål.........

Så matchen mot Ecuador var en träningsmatch? Okey, då vet jag vilken dålig koll du har på läget.

Hans mål var jäkligt fina igår, eller hur? Till och med du borde kunna erkänna det uppenbara.

Citat:
Ursprungligen postat av avec
Ronaldo var bra mot Tyskland men hade inkompetenta medspelare. En vänskapslandskamp är alltid en vänskapslandskamp. Går inte att jämföra.

Vänskapslandskamp mellan Brasilien och Argentina? Finns inget sådant, det är skarpt läge varje gång de möts.

Fan vad Messi snurrade upp Marcelo igår, det var underbart att se. Ovanligt att Marcelo fular sig och åker på rött kort.
Senast redigerad av Zog Rules 2012-06-10 kl. 09:02.
Citera
2012-06-10, 09:55
Medlem
sakkwalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zog Rules
Fan vad Messi snurrade upp Marcelo igår, det var underbart att se. Ovanligt att Marcelo fular sig och åker på rött kort.
Du når bara ny nivåer i varje inlägg. Du kommer alltid med klockrena analyser och ett neutralt perspektiv. Kul att se!
Citera
2012-06-10, 09:57
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sakkwald
Du når bara ny nivåer i varje inlägg. Du kommer alltid med klockrena analyser och ett neutralt perspektiv. Kul att se!
Har han fel på något sätt?
Citera
2012-06-10, 09:59
Medlem
sakkwalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chran508
Har han fel på något sätt?
Jag har väl inte påstått det?
Citera
2012-06-10, 10:00
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Jag har väl inte påstått det?
Du kan ju inte direkt förneka tonen av sarkasm i ditt inlägg?
Citera
2012-06-10, 10:07
Medlem
sakkwalds avatar
Citat:
Du kan ju inte direkt förneka tonen av sarkasm i ditt inlägg?
Ja, jag var sarkastisk, för Zog_Rules ska vid varje tillfälle han får klaga på Real Madrid spelare/klubben. Börjar bli så otroligt tröttsamt. Mindervärdeskomplex kanske? Kan han inte bara vara stolt över hur bra Barcelona har varit senaste åren utan att klaga på alla andra?

Messis sista mål var otroligt snyggt.
Citera
2012-06-10, 10:15
Medlem
chran508s avatar
Citat:
Ja, jag var sarkastisk, för Zog_Rules ska vid varje tillfälle han får klaga på Real Madrid spelare/klubben. Börjar bli så otroligt tröttsamt. Mindervärdeskomplex kanske? Kan han inte bara vara stolt över hur bra Barcelona har varit senaste åren utan att klaga på alla andra?

Messis sista mål var otroligt snyggt.
Känns mest som att han försökte härma Tony-Sopranos stil lite. Lite sarkasm även från hans sida alltså.
Citera
2012-06-10, 10:22
Medlem
sakkwalds avatar
Citat:
Känns mest som att han försökte härma Tony-Sopranos stil lite. Lite sarkasm även från hans sida alltså.
För ett otränat öga så kan man tro det, men så är inte fallet.
Citera
2012-06-10, 11:21
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:

Du är observant min vän.

Lugna ner dig lite sakkwald, jag driver med Tony-Soprano. Ta inte allt så allvarligt, det är inte bra för hjärtat.
Citera
2012-06-10, 11:22
Medlem
Cambijaos avatar
Messis sista mål... bah. Vid såna där situationer tar ingen honom, såg lite av matchen och jag funderade på om Messi faktiskt blivit snabbare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in