• 1
  • 2
2007-04-18, 14:45
Bannlyst
Vad är det för någonting jag har tagit?

Det är något sorts piller mot förkylning som min mor köpte i thailand när vi var där.

Jag känner mig förkyld,tar då ett piller,nu är jag helt jävla borta i huvudet,som att vara riktigt jävla cannabis bäng,inte alls obehagligt.

mitt ansikte är lätt bortdomnat samt att jag är otroligt trött.
allt tar jävligt lång tid att göra.
Extremt dålig koordinationsförmåga.
Just nu går det jättevarma vågor ut i hela kroppen,från skalpen till mina tår och har en extrem känsla av välbefinnande.

Som sagt,inte alls obehagligt,riktigt skönt.

Vad kan dessa piller innehålla,är väldigt nyfiken?
har testat ett förut,precis samma effekt.

Så här står det på förpackningen :

"ACTIFED

Triprolidine HCI 2.5mg
Pseudoephedrine HCI 60mg
"

det är allt.
Är det nånting som man kan flumma på,eller är det bara jag som är typ "Överkänslig"?
Citera
2007-04-18, 15:14
Medlem
Det verkar innehålla effedrin så det är nog därför du känner dig nice .
Effedrin precis som amfetamin botar förskylning riktigt bra
mvh
Citera
2007-04-18, 15:22
Awaiting Email Confirmation
Cecilies avatar
Du har precis proppat i dig superstarka allergitabletter, histaminet pumpas runt i kroppen, kan vara nice!!! Liten varning för rusande hjärta bara, var försiktig.
Citera
2007-04-18, 16:26
Medlem
Corvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cecilie
Du har precis proppat i dig superstarka allergitabletter, histaminet pumpas runt i kroppen, kan vara nice!!! Liten varning för rusande hjärta bara, var försiktig.

Du menar inte antihistaminet då? Men det borde väl ändå vara efedrinet som ger han ett rus?
Citera
2007-04-18, 16:32
Medlem
Tjackmästarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corv
Du menar inte antihistaminet då? Men det borde väl ändå vara efedrinet som ger han ett rus?

Höh, 60 mg pseudoefedrin ger knappast något rus. Pseudo är bra mycket svagare än riktigt efedrin och säljs även receptfritt i England och USA.
Citera
2007-04-18, 16:40
Medlem
Fontanells avatar
The combination of pseudoephedrine (a decongestant) and triprolidine (an antihistamine) relieves itchy, watery eyes; sneezing; and runny or stuffy nose caused by hay fever, allergies, and the common cold.

Pseudoephedrine and triprolidine may cause an upset stomach. Take pseudoephedrine and triprolidine with food or milk.

Do not open extended-release capsules; swallow them whole.
Hehe

Pseudoephedrine and triprolidine may cause side effects. Tell your doctor if any of these symptoms are severe or do not go away:

* dry mouth, nose, and throat
* upset stomach
* difficulty sleeping
* chest congestion
* headache
* diarrhea
* drowsiness

If you experience any of the following symptoms, call your doctor immediately:

* muscle weakness
* vision problems
* skin rash
* excitement
* difficulty breathing
* fast heartbeat
* tremors
* difficult or painful urination
* hallucinations
Citera
2007-04-18, 19:43
Bannlyst
Puhmnu har jag "Vaknat" till liv igen,god damn.

Har legat i någon sorts dvala,bara njutit av vågorna av välbefinnande som rusat genom kroppen.
mmm.

Är fortfarande ganska jävla borta i huvudet,hänger inte med i samtal m.m

Som jag sa,att vara E'ad med glädjen och "må bra känslan" samtidigt man har lugnet och dåsigheten man får från svart afghan(Riktigt bra röka).
jag kan ju inte annat än rekommendera det!

Låg bara i sängen och blundade,jag verkligen kände när vågorna började i tårna och gled uppför kroppen med en pirrande känsla,när den nådde ryggen så kändes det som att ryggraden drogs ut och blev typ 20cm längre,sen när vågen nådde huvudet så speds en stark värme och lycka genom kroppen och jag bara njöt,så upprepades det var 30:e sekund.

Låg så i 1h sen somnade jag och drömde att jag såg min själv ligga i sängen,så såg vågorna ut som röda pilar som gled uppför kroppen,sen när dem nådde huvudet så blev drömmen rosa/röd och suddig,kändes typ som en orgasm,samtidigt gick drömmen gick i realtid,jag bara svävade och njöt i 3h.

mmm,min nya favorit "drog"!
Citera
2007-04-18, 19:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamer*

Har legat i någon sorts dvala,bara njutit av vågorna av välbefinnande som rusat genom kroppen.
mmm.

Hajar du problematiken?
Citera
2007-04-18, 20:00
Medlem
Kricas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamer*

mmm.

Som jag sa,att vara E'ad med glädjen och "må bra känslan" samtidigt man har lugnet och dåsigheten man får från svart afghan(Riktigt bra röka).
jag kan ju inte annat än rekommendera det!

Låg bara i sängen och blundade,jag verkligen kände när vågorna började i tårna och gled uppför kroppen med en pirrande känsla,när den nådde ryggen så kändes det som att ryggraden drogs ut och blev typ 20cm längre,sen när vågen nådde huvudet så speds en stark värme och lycka genom kroppen och jag bara njöt,så upprepades det var 30:e sekund.

Låg så i 1h sen somnade jag och drömde att jag såg min själv ligga i sängen,så såg vågorna ut som röda pilar som gled uppför kroppen,sen när dem nådde huvudet så blev drömmen rosa/röd och suddig,kändes typ som en orgasm,samtidigt gick drömmen gick i realtid,jag bara svävade och njöt i 3h.

Faan va gött de lät haha
Citera
2007-04-18, 21:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Krica
Faan va gött de lät haha
Skämta inte,så jävla nice!

låg som en jävla zombie,obehaligt skönt.

Effekterna sitter fortfarande i,relativt starkt,utan vågorna nu,bara en skön varm dåsighet.
Just nu bara som svart afghan,riktigt skönt dåsig och lite seg i huvudet,fast utan flummet.
Citera
2007-04-20, 02:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jakan
Hajar du problematiken?

Nej,faktiskt inte?

Care to explain?
Citera
2007-04-20, 06:06
Bannlyst
Citat: