2007-07-05, 08:15
Medlem
Betongbarns avatar
Detta med stämplar hit och dit är bullshit, jag minns när jag en gång frågade min kran frågan "vad heter det är haschet?". Han tittade på mig som jag var ett orört sött litet barn sen sa han "Du XXX, namn på röka är bara saker folk hittar på för att sälja brass, detta har inget namn, jag låter kvalitén tala för sig själv...".

Om ett röka är svart och guldstämplat så betyder det inte att det är "svart-afghan dunder-meck", det fanns t.ex ett röka som hette SKYVIEW som cirkulerade i hela jävla sverige för ett halvår sedan ( såg ett par HG i skåne, ett par i Örebro och en jävla massa i STHLM ), rökat var kolsvart och guldstämplat men var det bra?, njae, inte speciellt.

Peace out!
Citera
2007-07-05, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Betongbarn
Detta med stämplar hit och dit är bullshit, jag minns när jag en gång frågade min kran frågan "vad heter det är haschet?". Han tittade på mig som jag var ett orört sött litet barn sen sa han "Du XXX, namn på röka är bara saker folk hittar på för att sälja brass, detta har inget namn, jag låter kvalitén tala för sig själv...".

Om ett röka är svart och guldstämplat så betyder det inte att det är "svart-afghan dunder-meck", det fanns t.ex ett röka som hette SKYVIEW som cirkulerade i hela jävla sverige för ett halvår sedan ( såg ett par HG i skåne, ett par i Örebro och en jävla massa i STHLM ), rökat var kolsvart och guldstämplat men var det bra?, njae, inte speciellt.

Peace out!
Sky View var svart nepal, och riktigt bra, nu däremot finns det en guldstämplad svart med en ros på, som inte är lika bra som sky view kanske den du menar....Namnen som folk säger kanske är påhittade men stämplarna finns och då brukar säljaren tolka den och kalla den kanske för Camel eller porsche om det är en porsche stämpel på...
Citera
2011-11-12, 12:27
Medlem
InfectedM-s avatar
Finns det hasch som har en stämpel som heter "Juden"? Har pollen röka med juden stämpel på enligt min kran. Stämpel eller ej, bra röka ändå.
Citera
2011-11-12, 12:31
Medlem
Str8flushs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InfectedM-
Finns det hasch som har en stämpel som heter "Juden"? Har pollen röka med juden stämpel på enligt min kran. Stämpel eller ej, bra röka ändå.

Jude är standard oftast. Är stämplat med en stjärna därav att det kallas "Jude"

Men det är dock en moroccansk stjärna som på deras flagga! Mvh
Citera
2011-11-15, 13:41
Medlem
InfectedM-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Str8flush
Jude är standard oftast. Är stämplat med en stjärna därav att det kallas "Jude"

Men det är dock en moroccansk stjärna som på deras flagga! Mvh

Okey nice.

Det här var riktigt flummigt och långt rus på, dock så blev man inrökt snabbt. Två första dagarna var jag mer eller mindre radiostyrd, sen vart det som standard+.
Citera
2011-11-15, 16:10
Medlem
flatfourromances avatar
sett några "judestjärnor" i mina dagar, men sist jag köpte en hel kaka stod det klart och tydligt "OUBAMA" instämplat i den.
Detta roade oss ordentligt, men har ingen aning om varifrån eller varför.
Detta var i sthlm för något år sedan.

edit: det var standard röka, vare sig mer eller mindre
Senast redigerad av flatfourromance 2011-11-15 kl. 16:11. Anledning: glömde kvalisorten
Citera
2011-12-08, 18:42
Medlem
MrMonos avatar
har aldrig sett en stämpel.. det är väl bara på stoooora bitar?
Citera
2012-09-13, 12:10
Medlem
Någon som vet hur hasch stämplat med AL är rent kvalitetsmässigt?

mvh
Citera
2012-09-13, 12:30
Medlem
Nepposs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMono
har aldrig sett en stämpel.. det är väl bara på stoooora bitar?

Nej, dom stämplar varje prilla..
Citera
2012-09-14, 20:40
Medlem
avveliciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feelingood
Någon som vet hur hasch stämplat med AL är rent kvalitetsmässigt?

mvh

Är det 50g kakor?

Tyckte det var bra i svenska mått mätt. Över standard. Helt ok pris.
Citera
2012-09-14, 21:36
Medlem
Bongmons avatar
Har rökt 4 olika sorter guldstämplat afghan, en var superb, 2 var bra, en sög hästkuk.

N-stämplat marokan, var standard.

Äpell-stämplat ljusbrunt, inget spec med det.

Stämplarna säger ingenting om kvaliten.
Citera
2012-09-16, 09:52
Medlem
ZuttlaTillSalus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avvelicious
Är det 50g kakor?

Tyckte det var bra i svenska mått mätt. Över standard. Helt ok pris.
Ja tycker jag med.
Senast redigerad av ZuttlaTillSalu 2012-09-16 kl. 09:58.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in