Citat:
Ursprungligen postat av Betongbarn
Detta med stämplar hit och dit är bullshit, jag minns när jag en gång frågade min kran frågan "vad heter det är haschet?". Han tittade på mig som jag var ett orört sött litet barn sen sa han "Du XXX, namn på röka är bara saker folk hittar på för att sälja brass, detta har inget namn, jag låter kvalitén tala för sig själv...".
Om ett röka är svart och guldstämplat så betyder det inte att det är "svart-afghan dunder-meck", det fanns t.ex ett röka som hette SKYVIEW som cirkulerade i hela jävla sverige för ett halvår sedan ( såg ett par HG i skåne, ett par i Örebro och en jävla massa i STHLM ), rökat var kolsvart och guldstämplat men var det bra?, njae, inte speciellt.
Peace out!
Sky View var svart nepal, och riktigt bra, nu däremot finns det en guldstämplad svart med en ros på, som inte är lika bra som sky view kanske den du menar....Namnen som folk säger kanske är påhittade men stämplarna finns och då brukar säljaren tolka den och kalla den kanske för Camel eller porsche om det är en porsche stämpel på...