2007-04-17, 20:28
Medlem
Gurka___s avatar
Vet någon den absolut bästa och snabbaste releasen av windows XP just nu? Och då tänker jag på olika scene/privat releaser.

Har testat allt möjligt, vanliga simpla windows releaser, Windows-dvd releaser med massor med bra program, windows releaser som blir crackat osv i installation. Men har aldrig funnit något som fungerar perfekt. Det windowset jag har nu har varit relativt bra, Ända tills den började ändra Teman helt automatiskt. Eller, den ändrar storleken på "Minimera, Maximera och Stäng av" knapparna på alla fönster till någon konstig storlek.

Så nu undrar jag ifall någon känner till en väldigt bra och perfekt release på Windows XP.
Citera
2007-04-17, 20:30
Medlem
Kingandaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gurka___
Vet någon den absolut bästa och snabbaste releasen av windows XP just nu? Och då tänker jag på olika scene/privat releaser.

Har testat allt möjligt, vanliga simpla windows releaser, Windows-dvd releaser med massor med bra program, windows releaser som blir crackat osv i installation. Men har aldrig funnit något som fungerar perfekt. Det windowset jag har nu har varit relativt bra, Ända tills den började ändra Teman helt automatiskt. Eller, den ändrar storleken på "Minimera, Maximera och Stäng av" knapparna på alla fönster till någon konstig storlek.

Så nu undrar jag ifall någon känner till en väldigt bra och perfekt release på Windows XP.

I princip alla jag har testat har fungerat bra. Kanske är fel på användaren om problemen uppstår "efter ett tag" ?
Citera
2007-04-17, 20:35
Medlem
Gurka___s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingandace
I princip alla jag har testat har fungerat bra. Kanske är fel på användaren om problemen uppstår "efter ett tag" ?

Haha, kan ju vara det.

Nämen, hade tänkt formatera datorn nu eller imorrn, och tänkte att det kunde finnas någon på flashback som visste om någon "skitbra" release.
Citera
2007-04-17, 20:42
Moderator
MondoBizarros avatar
Om du är på Piratbukten och letar så brukar Klockrens releaser vara ett bra val.
Citera
2007-04-17, 20:42
Medlem
LasseLarssons avatar
Det finns ute en ny XP PRO April version, dock på engelska. Får man skriva ut hela release namnet här?
Har testat både Mars och Februari versionerna och dom har funkat utmärkt!
Citera
2007-04-17, 20:59
Medlem
Gurka___s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LasseLarsson
Det finns ute en ny XP PRO April version, dock på engelska. Får man skriva ut hela release namnet här?
Har testat både Mars och Februari versionerna och dom har funkat utmärkt!

Det var ett sånt här svar jag letade efter

Du får gärna PMa mig om hela namnet. Tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in