2002-06-28, 19:21
Medlem
Har tränat i ca 1 år och tänkte trycka en kur, skulle någon kunna ge mig tips på en bra nybörjarkur med så lite bieffekter som möjligt?

Jag vet att "BigMike" av mig en sådan som verkade schysst på det gamla forumet med nu när jag skulle söka fram den så har dom ju gjort om det så den gick inte att finna ... du skulle inte kunna lägga upp den igen B-Mike? ... vore kanon hyggligt.

Är det något speciellt man ska tänka på när jag tar min första kur?

Tack på förhand.
Citera
2002-07-01, 01:16
Medlem
en winnykur skulle jag nog rekommendera för att prova på lite.
typ 50mg/dag borde ge finfina ökningar om det är din första kur.
dessutom är det ytterst osannorlikt att det skulle resultera i några bieffekter. kör typ 8v eller ngt. arimidex, clomid etc bör inte behövas alls
Citera
2002-07-02, 15:13
Medlem
mm

Nu är du helt ute o cyklar knirq, du borde veta bättre än att råda att inte ta clomid..Även winstrol sänker testo nivåerna i kroppen efter kuren..Så man bör ta clomid...

8 veckor är också på tok för mycket,, för mycket påfrestningar för levern..
Citera
2002-07-04, 19:11
Medlem
Till Jack

Ok Jack, du skulle inte kunna ta dig tid och knopa ihop någon schysst nybörjar kur då eller? Vore ju kanon hyggligt ...

Vart har Big-Mike tagit vägen? Verkar som att han vet vad han snackar om och han hjälpte mig förra gången ... Kom igen nu B-M hjälp mig lite här nu, du verkar ju vara en hjälpsam och hyvens kille wink
Citera
2002-07-05, 09:01
Medlem
8O Kommer du ihåg mig ops:

Hur ser du ut i dags läget?
Vad är du ute efter för resultat?
Vikt? läng? ålder?

Ps Jag hade reggat mig här
http://ljungberg.proboards7.com/index.cgi
och här
http://powerboard.rockarfett.com/cgi-bin/ikonboard.pl

så kan vi snacka mera. Jag brukar inte hålla till här längre pga att det spårade ur detta forum.

Har du problem med något så kan du mejla mig på
mr_bigmike@hushmail.com

Mvh
BigMike
Citera
2002-07-05, 16:53
Medlem
Tjena BigMike!

Kul att du tog dig tid men inte behöver du rodna ( oops ), det är ju inte så att jag vill att vi ska dricka té och äta cones direkt wink D ... jag hör av mig till dig på ett annat ställe, kanske via mail om det är ok då jag helst håller det här privat.

Ha det bra så länge.
Citera
2002-07-05, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Färskingen
Tjena BigMike!

Kul att du tog dig tid men inte behöver du rodna ( ops: ), det är ju inte så att jag vill att vi ska dricka té och äta cones direkt

Förlåt. Men jag som e superbög tog detta som en glasklar invit

Mejla du på mannen
Citera
2002-07-05, 19:48
Medlem
BigMike

Du har mail ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto