2007-04-16, 20:47
Medlem
osiriz88s avatar
Det sägs att han var ute efter sitt ex och hennes nye pojkvän.

Personligen så har jag svårt att tro på detta motiv. Man mejjar inte ner 31 pers pga svartsjuka.
Citera
2007-04-16, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fahlenovic
Jag hoppas mest på att det är terrorrelaterat och att fler terrorceller väntar på att utföra dåd på universitet runt om i USA.

Din sjuka jävel, hur kan du sitta och hoppas på att fler oskyldiga ska skjutas ijhäl ?
Citera
2007-04-16, 20:49
Medlem
fahlenovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m68
Och det ser ut som pitten hänger ut.

haha, ja, världens längsta kuk!
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aurora Centauro
En skadad kille som blöder, välkommen till verkligeten
det stod ju "unidentified" under bilden, så man får nog utgå från att killen är död
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osiriz88
Det sägs att han var ute efter sitt ex och hennes nye pojkvän.

Personligen så har jag svårt att tro på detta motiv. Man mejjar inte ner 31 pers pga svartsjuka.
Låter ganska troligt endå. Han skulle säkert ta självmord pågrund av att hans tjej lämnade honom, och passade på att skjuta ner alla han såg.
Citera
2007-04-16, 20:50
Medlem
snuffomans avatar
Alltså jag fattar fan inte hur det här har gått till... Första larmet kom 2h innan den "stora" massakern efter att han skjutit ett par stycken om jag förstått saker rätt. Sen har folk gått till lektionerna som vanligt när det vandrat runt en galen grabb med vapen, och ingen har hindrat honom att gå och ha ihjäl dessa.

Det ända jag kan komma fram till är att det handlat om något sorts gisslandrama där han har avrättat en del efter att hållt dem i 2h? Någon som kan ge klarhet i vad som hänt?
Citera
2007-04-16, 20:51
Medlem
Salcins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay_Easton
Låter ganska troligt endå. Han skulle säkert ta självmord pågrund av att hans tjej lämnade honom, och passade på att skjuta ner alla han såg.
Men han höll väl på i nästan 2 timmar?
Träffar sin tjej som går omkring med sin nye pojkvän, han börjar störtlipa och springer omkring gråtandes i 2(!!!) timmar och mejar ner folk? Inte troligt..
Citera
Medlem
Fan vad risigt
Citera
Medlem
http://www.planetblacksburg.com/2007...and_injury.php

Derek O'dell, a sophomore biology major was in a classroom on the second floor of Norris Hall when the shooter came in and began to shoot. He let off a full round before leaving. O'dell was one of 10-15 people shot in the class, and was hit in his upper arm. According to O'dell, the shooter was an Asian male in his twenties wearing a maroon hat and a black coat.

så, asiat och trenchcoat?
Citera
2007-04-16, 20:52
Medlem
ojvamysigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snuffoman
Alltså jag fattar fan inte hur det här har gått till... Första larmet kom 2h innan den "stora" massakern efter att han skjutit ett par stycken om jag förstått saker rätt. Sen har folk gått till lektionerna som vanligt när det vandrat runt en galen grabb med vapen, och ingen har hindrat honom att gå och ha ihjäl dessa.

Det ända jag kan komma fram till är att det handlat om något sorts gisslandrama där han har avrättat en del efter att hållt dem i 2h? Någon som kan ge klarhet i vad som hänt?
Jag är lika frågande och nyfiken, jag. Det verkar som sagt som att det pågått ca 1,5-2 timmar, vilket är extremt lång tid i dessa sammanhang.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukmolekylen
det stod ju "unidentified" under bilden, så man får nog utgå från att killen är död

njaä, det behöver det ju inte vara. Tror han levde, de drar ut de levande först. Liken låter de ligga serru.
Citera
Medlem
osiriz88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fahlenovic
Jag hoppas mest på att det är terrorrelaterat och att fler terrorceller väntar på att utföra dåd på universitet runt om i USA.
Stäng igen glapphålet eller åk hem till sandlådan. Din äckliga parasit. Hur sjuk kan man vara igentligen?

Dock så hoppas jag också att det är muslimerna som ligger bakom. Bara bra om dom fortsätter att visa sin sanna sida och göra sig mer hatade av övriga världen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in