hej jag har använt tren a nu 3veckor och märkte av efter 2 att jag inte kunde somna, detta är ett jätteproblem eftersom jag blir helt förstörd dagen efter och det blir värre för varje dag som går eftersom jag aldrig kan sova igen alla timmar.
ligger och vänder på mig hela natten, kollar på klockan mycket jobbigt.
det här måste väl ändå va den absolut värsta biverkningen man kan få.
någon mer som känner igen sig, och vad gör ni åt saken ??
har varit på apoteket idag och köpt nåt man ska ta innan man lägger sig, får se om det hjälper.
du är kanske själv lite sykad pucko, vill inte ha såna svar tack!
vill ha svar från erfarna
cannabis bruk förlänger djupsömnen och så vidare.. och det är ju så jävla skönt och ha en anledning och röka cannabis, jag behöver inte ens någon anledning men det hade suttit gott om man hade någon så skulle pengarna kännas mindre
du är kanske själv lite sykad pucko, vill inte ha såna svar tack!
vill ha svar från erfarna
haha aa det kanske är sant. vad ska erfarna gör åt det? bädda om dig i sängen och läsa en saga eller? eller ge dig råd om vilka andra prepparat du ska ta för att få en djup sömn? sluta med preppsen och börja med ZMA ett tips från mig...
haha aa det kanske är sant. vad ska erfarna gör åt det? bädda om dig i sängen och läsa en saga eller? eller ge dig råd om vilka andra prepparat du ska ta för att få en djup sömn? sluta med preppsen och börja med ZMA ett tips från mig...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!