Citat:
Ursprungligen postat av
Hunden007
så damlandslaget fick idag spö av Gais p16.
Jasså? Och varför i hela fridens namn bryr man sig om att kolla på damfotboll om man nu av någon outgrundlig anledning hatar det så mycket? Jag avskyr t ex tv-program som doobidoo, så ska det låta etc...Lasse Kroner är mer än jag står ut med...men sitter jag då på fredag kväll och tittar på detta? NEJ! Jag väljer att göra något annat. Jag gnäller inte heller över att det ska visas sådan skit på tv för jag vet att många andra uppskattar programmen. Så alla som tycker damfotboll är skit...varför bryr ni er? Låt tjejer spela fotboll hur mycket de vill även om de aldrig kommer bli lika fysiskt överlägsna som Zlatan. Vad spelar det för roll? Jag kollar hellre på damfotboll för det är mycket renare spel än herrfotbollen med alla tjuvnyp och ynkliga karlar som grinar så fort de blir trampade på tårna. Låt mig få tycka om damfotboll! Min dotter spelar fotboll och det är det bästa som finns att kolla på hennes matcher. Och förresten så spelar hon i F15 och de vann lätt över P14 för ett tag sedan.
Ingen kan tvinga mig att kolla på Dobidoo och ingen tvingar någon att kolla på damfotboll. Men för oss som VILL kolla på damfotboll...låt oss få göra det. Vad är problemet?
Tröttsamt...