2011-07-13, 22:44
Moderator
sosweets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillskrot
Den enda i Sveriges laguppställning som kan betraktas som knullbar är Josefin Öqvist och hon har ju vikt ut sig, bättre att köpa utvikningsbilderna. Maken till tydligt bevis på feminismens kontraproduktiva penisavund är svår att finna, fula kvinnor som låtsas vara män.

Patetiskt.

Ja, jo, vackra är de ju inte i mitt tycke. Lår som min midja
Men jag kan imponeras ändå, för personligen hade man väl mest stått i ett hörn och hoppats att ingen passade till en
Fast bevis på penisavund? Hur då?
Citera
2011-07-13, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sosweet
Ja, jo, vackra är de ju inte i mitt tycke. Lår som min midja
Men jag kan imponeras ändå, för personligen hade man väl mest stått i ett hörn och hoppats att ingen passade till en
Fast bevis på penisavund? Hur då?
Dem ägnar sig åt manlig kultur, att hävda sig genom fysisk prestation, men misslyckas fullständigt.
Dem borde ägnat sina liv åt att göra sig vackra, vara behagliga, vara empatiska barnaföderskor och sköna tilltalande knull.
Citera
2011-07-13, 22:50
Medlem
STNS JVLA FRBNNDE SKT också!

Det är bara att konstatera, Japan var bättre.

Jag känner för att strypa något. Lillskrot, ställer du upp? Schysst da.

Citera
2011-07-13, 22:50
Bannlyst
http://sv.wikipedia.org/wiki/Gina_Carano

inte en fotbollstjej, men ändock en sportigtjej

MMA stjärnan Gina Carano alla dagar i veckan skulle jag kolla på henne av olika anledningar och skulle även om jag fick chansen vara lite mer intim med henne
Citera
2011-07-13, 22:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare

Inte ta det så hårt nu
Citera
2011-07-13, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare

Skönt att Sverige åkte ut. Sawa i Japan var skitsnygg, henne hade jag kunnat knulla och göra barn med. Slank, feminin, vackra drag.

Japan representerar en patriarkal, presterande kultur, Sverige representerar en multikultiHBTfeminist-kultur, det bvar ingen slump vilka som vann.

Svenskorna är passionslösa jämlikhetsrobotar där vi alla är kamrater oavsett resultat.

Som sagt, patetiskt.

Nu är Dennerby på tv: "vi vinner tillsammans, vi förlorar tillsammans". J-a bög, vi torskade.
Citera
2011-07-13, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aphyro
http://sv.wikipedia.org/wiki/Gina_Carano

inte en fotbollstjej, men ändock en sportigtjej

MMA stjärnan Gina Carano alla dagar i veckan skulle jag kolla på henne av olika anledningar och skulle även om jag fick chansen vara lite mer intim med henne
Skulle det inte vara jobbigt för dig som blyg oskuld att vara naken med en jättesexig kvinna?
Citera
2011-07-13, 22:56
Moderator
sosweets avatar
Citat:
Dem ägnar sig åt manlig kultur, att hävda sig genom fysisk prestation, men misslyckas fullständigt.
Dem borde ägnat sina liv åt att göra sig vackra, vara behagliga, vara empatiska barnaföderskor och sköna tilltalande knull.

Ja ha ja. Jo, men de har väl tröttnat på att göra sej fina och ändå bli pissade på så då spelar de lite boll i stället? Nåt ska man ju göra av sitt liv. Var glad att det inte är rugby
Skämt åsido, om jag nån gång skulle få för mej att kolla på fotboll så skulle de inte vara just damfotboll. Man vill ju att det ska hända lite.
Citera
2011-07-13, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sosweet
Ja ha ja. Jo, men de har väl tröttnat på att göra sej fina och ändå bli pissade på så då spelar de lite boll i stället? Nåt ska man ju göra av sitt liv. Var glad att det inte är rugby
Skämt åsido, om jag nån gång skulle få för mej att kolla på fotboll så skulle de inte vara just damfotboll. Man vill ju att det ska hända lite.
Jaha spännande.
Citera
2011-07-13, 22:58
Bannlyst
Citat:
Skulle det inte vara jobbigt för dig som blyg oskuld att vara naken med en jättesexig kvinna?

Jo det skulle det vara men som man säger man är alltid bäst/kaxigast bakom en datorskärm men skulle det vara så så skulle det inte vara jag som var mannen där då hon säkerligen skulle klå upp mig om jag vägrade
Citera
2011-07-13, 22:59
Bannlyst
Läste inte speciellt mycket, men ja. Tjejer ska inte spela fotboll. Det är så himla tråkigt och det är typ p10 klass på landslagen. Förstår inte alls hur man kan tycka det är intressant eller kul, har inte följt damfotbolls VM alls förutom typ när jag varit på gymmet och det har varit på TV och bara gått på rullbandet och garvat åt hur jävla dåliga dem är på att spela boll..
Citera
2011-07-13, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aphyro
Jo det skulle det vara men som man säger man är alltid bäst/kaxigast bakom en datorskärm men skulle det vara så så skulle det inte vara jag som var mannen där då hon säkerligen skulle klå upp mig om jag vägrade
Såg du mitt tips till dig i den andra tråden? Du behöver lämna pojkstadiet och bli man.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in