• 1
  • 2
2007-04-16, 02:19
Medlem
jag har tänkt lite grann på kinderäggens överraskning. dom säger att det är tre överraskningar i en right? den första, leksaken hajjar jag. men dom andra två?
folien? plastägget? chokladen? ritningen på att bygga ihop leksaken? den där magic code som man får? vilka är dom två andra överraskningarna.

lixom.om det rä själva överraskningen i sig :S som är överraskningen så är väl allt en jävla överraskning. typ höhö ja gick och bajsa och det va en överraskning för de kom bajs.

VAD ÄR DOM TVÅ ANDRA (vesäntliga) ÖVERRASKNINGARNA?!? gah ja lackar. ska fan skriva mail till kinderäggsgörarna och lacka
Citera
2007-04-16, 02:23
Medlem
Smajos avatar
Jag vet inte men jag ser det såhär,

Överraskning nr.1:
Att få själva ägget av någon som present. (överraskning)
Överraskning nr.2:
Själva chokladägget att snaska på. (Älskar personligen chokladen )
Överraskning nr.3:
Leksaken som oftast är en liten figur på två delar man kan bygga ihop.

/smajo
Citera
2007-04-16, 02:24
Medlem
fiskesps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heftigbanan
jag har tänkt lite grann på kinderäggens överraskning. dom säger att det är tre överraskningar i en right? den första, leksaken hajjar jag. men dom andra två?
folien? plastägget? chokladen? ritningen på att bygga ihop leksaken? den där magic code som man får? vilka är dom två andra överraskningarna.

lixom.om det rä själva överraskningen i sig :S som är överraskningen så är väl allt en jävla överraskning. typ höhö ja gick och bajsa och det va en överraskning för de kom bajs.

VAD ÄR DOM TVÅ ANDRA (vesäntliga) ÖVERRASKNINGARNA?!? gah ja lackar. ska fan skriva mail till kinderäggsgörarna och lacka

(tog lite tid att läsa) . Chokladen är ju den andra om ja inte minns fel.
Citera
2007-04-16, 02:25
Medlem
Minigrisens avatar
Tror inte de säger att det är tre överraskningar. Snarare att det är tre grejer i ett. Chokladen, överraskningen och leksaken som blir när man byggt ihop överraskningen.
Citera
2007-04-16, 02:25
Medlem
Nånting spännande.
Något att leka med.
CHOKLAD
Citera
2007-04-16, 02:26
Medlem
Har bara sett det där "tre överraskningar i en" på 3-packen (kartong). Där har du alltså tre ägg i en kartong = 3leksaker =överraskningar
Citera
2007-04-16, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smajo
Jag vet inte men jag ser det såhär,

Överraskning nr.1:
Att få själva ägget av någon som present. (överraskning)
Överraskning nr.2:
Själva chokladägget att snaska på. (Älskar personligen chokladen )
Överraskning nr.3:
Leksaken som oftast är en liten figur på två delar man kan bygga ihop.

/smajo

men då är allt annat som går att äta 2 överraskningar. försvinner inte lite av "grejjen" med överraskningen då? det ingår ju inte någon som ska ge ägget till dig som överraskning?

känns lixom som överraskning 1 och 2 är samma? isof är ju en tidning 2 miljoner överraskningar för du vet inte vilka bokstäver som är vart? alltså det är ju så dålig marknadsföring så det är inte sant

kunde det inte heta. kinderägg; en leksak å god choklad för pengar du kunde ha fått choklad i ett år för
Citera
2007-04-16, 02:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Raven-
Nånting spännande.
Något att leka med.
CHOKLAD

om du köper ett kinderägg och blir överraskad av att det är choklad i det måste man vara ritkigt retard

btw. är ganska säker på att dom säger tre överraskningar i en? om inte så kan moderator kasta tråden
Citera
2007-04-16, 02:33
Medlem
Smajos avatar
Som sagt, jag har ingen som helst aning, sade bara vad jag tror och jag tyckte det lät bra.

/smajo

Edit: Letade lite på google och hittade massvis med bloggar om "Tre överrasknigar i ett" men inget officiellt. Dessutom sökte jag på Wikipedia och hittade detta:

"I vissa länder finns det Kinderägg som innehåller chokladkräm istället för en leksak."

Där försvann min teori.
Citera
2007-04-16, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Raven-
Nånting spännande.
Något att leka med.
CHOKLAD

Hahah, den reklamfilmen skulle jag vilja se igen!
Citera
2007-04-16, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heftigbanan
om du köper ett kinderägg och blir överraskad av att det är choklad i det måste man vara ritkigt retard

btw. är ganska säker på att dom säger tre överraskningar i en? om inte så kan moderator kasta tråden

Ne, normalt brukar det vara chokladägg. Syftade på reklamfilmen som gick för ett antal år sedan.
Citera
2007-04-16, 02:52
Medlem
fattar bara inte hur den som gjorde själva "slogan" "3 överraskningar" tänkte. måste fan ha varit mer dum i huvet än jag
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in