2007-11-05, 20:39
Medlem
Brottardockans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Läggmatch av RIK eller vad in i hela jävla kukhelvetet är det frågan om?
Här satsar man pengar på den säkraste matchen sen Sverige-San Marino.

Nä då ska såklart det vara dem glada amatörernas jävla afton.
Har inte brytt mig speciellt om klubbhandboll förut men nu hoppas jag verkligen att den klubben kan haverar totalt och att dem aldrig mer får smaka på framgång.

Säkraste matchen? Själv spelade jag på Trelleborg, handikapp då iofs :P Om man kollar på de senaste matcherna så pekar Trelleborgs formkurva spikrakt uppåt. Vilket har STOR betydelse i handboll. Handbollsmatcher kräver oftast en rejäl granskning innan man vågar satsa något.
Citera
2007-11-05, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brottardockan
Säkraste matchen? Själv spelade jag på Trelleborg, handikapp då iofs :P Om man kollar på de senaste matcherna så pekar Trelleborgs formkurva spikrakt uppåt. Vilket har STOR betydelse i handboll. Handbollsmatcher kräver oftast en rejäl granskning innan man vågar satsa något.
Form my ass.
Trelleborg är jumbo och håller samma klass som amatörer.
Rik borde krossat de oavsett om de har lite dålig form.
Äckligt när resten av kupongen gick in.
Citera
2007-11-05, 20:51
Medlem
Brottardockans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Form my ass.
Trelleborg är jumbo och håller samma klass som amatörer.
Rik borde krossat de oavsett om de har lite dålig form.
Äckligt när resten av kupongen gick in.

Som sagt så kan du inte ha analyserat matchen, utan endast titta på tabellen. Givetvis var RIK favoriter. Anledningen till Trelleborgs tabellposition har till stor del varit skadebekymmer.

Edit, fan vad skumt det blev.
Citera
2007-11-05, 23:15
Moderator
Dretskols avatar
Ni skulle ha sett Alingsås - Sävehof idag. Herregud! På läktarn satt Ingemar Linell och fick se en hejdundrande match! 3 röda kort, semislagsmål och riktigt jävla bra handboll där Alingsås drog längsta stråt!
Citera
2008-01-15, 20:50
Medlem
Snart stundar steg 4 för min del, ska bli spännande och se om Skånela lyckas vinna även PSM.
Citera
2008-01-15, 21:11
Medlem
Brottardockans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coppy
Snart stundar steg 4 för min del, ska bli spännande och se om Skånela lyckas vinna även PSM.

Är du junior? Isf kommer du få duktigt med pisk i Trelleborg! (OBS! spelar inte själv.)
Citera
2008-01-16, 17:48
Medlem
Citat:

Haha, ska också lira SM steg 4, menar du J-SM eller P-SM?. Lirar J-SM nu på hemmaplan, blir intressant, borde ta oss till steg 5! Dock en tuff grupp. Någon mer som ska lira i helgen?
Citera
2008-03-06, 19:39
Medlem
Brottardockans avatar
Dags att få lite fart i tråden inför Slutspelet!

Vilka tror ni spelar final i globen? och vilka vinner?
Själv så hoppas jag att Hammarby floppar och det blir en skånsk uppgörelse i finalen mellan Ystad och H43, där H43 vinner efter makalöst målvaktsspel.

I bottenstriden hoppas, och tror, jag att Trelleborg klarar sig kvar. Hoppas också att Kristianstad tar klivet upp då där, precis som i Trelleborg, är bra tryck på läktarna.
Citera
2008-03-08, 12:41
Medlem
direktörns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottardockan
Dags att få lite fart i tråden inför Slutspelet!

Vilka tror ni spelar final i globen? och vilka vinner?
Själv så hoppas jag att Hammarby floppar och det blir en skånsk uppgörelse i finalen mellan Ystad och H43, där H43 vinner efter makalöst målvaktsspel.

I bottenstriden hoppas, och tror, jag att Trelleborg klarar sig kvar. Hoppas också att Kristianstad tar klivet upp då där, precis som i Trelleborg, är bra tryck på läktarna.

Jag tror att inget lag spelar final i Globen. Den är väl uppbokad med någon luffartrio som ska spela dragspel. Däremor blir det följande scenario.

Final damer: Sävehof- Skövde HF 32-28
Final Herrar: Ystads IF- Hammarby 33-29
Citera
2008-03-08, 13:18
Medlem
Brottardockans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av direktörn
Jag tror att inget lag spelar final i Globen. Den är väl uppbokad med någon luffartrio som ska spela dragspel. Däremor blir det följande scenario.

Final damer: Sävehof- Skövde HF 32-28
Final Herrar: Ystads IF- Hammarby 33-29

Givetvis, fel av mig.

Någon som följer finalspelet i JSM? Verkar vara jävulskt jämt...

http://www.handboll.info/files/%7B8F337140-737D-4549-8515-21078AC41B19%7D.htm
Citera
2008-03-17, 08:58
Medlem
direktörns avatar
slutspelet

Kvartsfinaler bäst av fem

H43-Alingsås 3-2
Hammarby-GUIF 3-1
Lindesberg-Sävehof 1-3
Ystads IF- Redbergslid 3-2

Kommentar: H43-Alingsås och YIF-RIK känns som de kan bli jämna matcher. Troligen avgör den extramatchen i H43 och Ystads favör.(För det måste de ha?)

I de två andra matchserierna tar GUIF och Lindesberg enn hemmamatch.

Hur det går för kvinntimren vet jag inte, eftersom det inte är bestämt ännu hur slutspelet ska vara. Troligen blir Sävehof mot Skövde HF i final med resultat fjärde raka förlusten för Skövde HF.
Citera
2008-03-18, 14:00
Moderator
Dretskols avatar
Citat:

Spelade du PSM? Vilket lag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in