2009-01-27, 21:19
Moderator
Gromguttens avatar
Stream tas i rätt tråd - igen!!

Inlägg raderade.

/mod
Citera
2009-01-27, 21:19
Medlem
Brottardockans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superkid
Kroatien leder över Frankrike med 11-7 i paus och varken Hrvatin, Metlicic, Alilovic och Balic är med. Riktigt imponerande med tanke på att man har 5-6 20 åringar i laget som möter Karabatic! Jag ser inga problem med en generationsväxling om några år och är säker på att de kan hålla kvar i toppen!

Menar du en 20-åring och tre 22-åringar ???

EDIT, så inga missförstånd uppstår. Vill inte på något sätt föringa Kroatiens fina insats.
Citera
2009-01-27, 21:45
Medlem
fy fan, matchen alla väntat på, frankrike - kroatien så visar inte tv4/sport den

fattar fan inte varför svensk teve ska va så jävla snål o fjantig
troll hela högen
Citera
2009-01-27, 21:52
Medlem
Fotzens avatar
Vafan e det frågan om, ska dom inte visa matchen Kroatien-Frankrike?
Citera
2009-01-27, 21:53
Medlem
Tråkig match i mina ögon. Många mistag, missar och konstiga domarbeslut. Blev inte den höjdarmatchen jag trodde det skulle bli, men vem vet de kanske får en ny chans att imponera i finalen. Om nu Danmark eller Polen inte har något att säga emot.
Citera
2009-01-27, 21:55
Medlem
Wads avatar
Matchen mellan Frankrike och Kroatien är slut. Slutade 19-22 till Kroatien för er som inte vet.
Citera
2009-01-27, 21:57
Moderator
Gromguttens avatar
Fan.

Norge leder med två och har bollen med två minuter kvar. Stegfel!

Polen lyckas kvittera när 30 sekunder återstår och då är Tyskland i semi, Norrmännen tar ut målvakten men bränner chansen och random polack hivar den i mål från egen straffpunkt. Ridå Tyskland och Norge.

Otroligt spännande match iallafall. Trist att Ege är borta med en allvarligare lårskada men det gynnar ju åtminstone motståndaren i placeringsspelet.
Citera
2009-01-27, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killa_Mike
Tråkig match i mina ögon. Många mistag, missar och konstiga domarbeslut. Blev inte den höjdarmatchen jag trodde det skulle bli, men vem vet de kanske får en ny chans att imponera i finalen. Om nu Danmark eller Polen inte har något att säga emot.

Var väl reservlagen som spelade?
Citera
2009-01-27, 22:32
Medlem
Carrickos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Fan.

Polen lyckas kvittera när 30 sekunder återstår och då är Tyskland i semi, Norrmännen tar ut målvakten men bränner chansen och random polack hivar den i mål från egen straffpunkt. Ridå Tyskland och Norge.

Otroligt spännande match iallafall. Trist att Ege är borta med en allvarligare lårskada men det gynnar ju åtminstone motståndaren i placeringsspelet.

Helvete, jag som tittar på matchen just nu. Där fick man för att man inte pallar kolla på reklamen på tv4. Jaja, hoppar väl in i duschen istället nu när jag vet hur det gick.
Citera
Bannlyst
Karabatic spelade!!!!!
Citera
Medlem
Brottardockans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brottardockan
Menar du en 20-åring och tre 22-åringar ???

EDIT, så inga missförstånd uppstår. Vill inte på något sätt föringa Kroatiens fina insats.

Dessa fyra spelare gjorde tillsammans hela 5 mål på 20 skott !!!

Imponerande, Kroatiens framtid är verkligen säkrad!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Fan.

Hehe, känns som pricken över i'et för Tyskland i detta VM. När dom äntligen får lite tur (ett likaresultat) så rycker Polen semifinalen framför ögonen på dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in