2009-01-22, 21:52
Medlem
P3RK3L3s avatar
Kroaterna har grymt försvarsspel och svenskarna tvekar lite för ofta vid målchanser. Skjut för fan! Sen har ju kroaterna löjlig tur med stolpe in.

Och domarna är ju helt uppenbart påverkade av trycket...

Men spelmässigt är Kroatien bättre. Ingen tvekan. Och en sjuk keeper.

Och Arrhenius ser ut som ett monster. Som Salvatore i Rosens Namn.
Senast redigerad av P3RK3L3 2009-01-22 kl. 21:55.
Citera
2009-01-22, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av funeral
Inte så konstigt med tanke på att hans ansikte är facewarpat
Snarare den felande länken, som om han vore en grottmänniska som någon tinat upp.
Citera
2009-01-22, 21:53
Medlem
mrphonks avatar
Tycker det är något av coachmiss att inte ta bort Arrhenius i anfallet. Visst har han slagit några bra spärrar men han är inte målfarlig för fem öre. Vi behöver en M6 vi kan spela in på också.
Citera
2009-01-22, 21:54
Medlem
Nja, det vill sig inte idag.
Otur med ett par domslut. + att Arrhenius och K. Andersson har ju varit rentutsagt svinigt dåliga, har dom gjort nåt rätt?

Hoppas det blir en final mellan dessa två det vore nåt.
målvakterna måste också höja sig ett snäpp eller två.
Citera
2009-01-22, 21:55
Medlem
Chilimans avatar
Jag tror att Sverige får revasch redan lite senare i turneringen.. eller jag hoppas i alla fall...
Citera
2009-01-22, 21:55
Medlem
Weebls avatar
Lite trist att kroatien satte upp en bollywood produktion...
Citera
2009-01-22, 21:57
Medlem
Worezs avatar
Möjligtvis att Ahrenlius kanske borde suttit på bänken i andra halvlek när han spelade helt utan självförtroende. Ändå en liten bagatell en dag som denna då Kroatiens handbollslanslag spänner musklerna. Nu vet svenskarna att de långa stunder höll jämna steg med kanske tuneringens segrare. Hur som haver får Sverige med sig två poäng tack vare segern mot Spanien, vilket innebär att jag ger Svenskarna väl godkänt i betyg så här långt.
Citera
2009-01-22, 21:58
Medlem
Vill inte Kim spela i landslaget?
Jag menar han är en av världens bästa men spelar som en utvecklingstörd så fort det blir landslagsmatch.

Antingen är det allt i huvudet eller så bryr han sig inte och då ska han petas och aldrig återkomma. Finns nog andra spelare som mer än gärna tar hans plats.
Citera
Medlem
mrphonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Worez
Möjligtvis att Ahrenlius kanske borde suttit på bänken i andra halvlek när han spelade helt utan självförtroende. Ändå en liten bagatell en dag som denna då Kroatiens handbollslanslag spänner musklerna. Nu vet svenskarna att de långa stunder höll jämna steg med kanske tuneringens segrare. Hur som haver får Sverige med sig två poäng tack vare segern mot Spanien, vilket innebär att jag ger Svenskarna väl godkänt i betyg så här långt.

Rättning för sakens skull. Spanien gick inte vidare, Sverige får sina två poäng från vinsten mot Sydkorea.
Citera
Medlem
Nemans avatar
Vad i HELVETE gör Kim Andersson på planen. Han spelar som en konflikträdd kallskänka. In med Carlén och hans produktivitet.
Citera
2009-01-22, 22:00
Medlem
Lite tråkigt att dem inte räcker hela vägen men gör ändå en riktigt bra insatt idag.
Larholm, Doder, målvakterna och försvaret va bra idag. Kim och Ahrenius behöver höja sig rejält frammåt om vi ska gå vidare från nästa gruppspel.
Citera
2009-01-22, 22:01
Bannlyst
varför envisas dom med att ha kim andersson på plan? han spelar som en 3åring!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in