2007-04-15, 15:40
Medlem
gick för några dar sen på pct efter min avbrutna testo-e kur och har kört 60mg i 4-5dar nu och ska gå ner till 40mg nästa vecka.

ungf i samband med att jag gick upp med nolvat tyckte jag mina bröstvårtor blivit lite bredare samt området lite puffigare. har hela tiden kört 10mg ed och inte kännt några gyno-känningar alls så jag undrar nu om östrogenet kan få området att växa utan gyno-känningar eller om det kan vara så att nolvat samlar vatten och att det pga de stora antalet östrogen-receptorer i detta område blir lite puffigt av vatten?

någon med erfarenhet?
Citera
2007-04-15, 16:04
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av overwhelming
gick för några dar sen på pct efter min avbrutna testo-e kur och har kört 60mg i 4-5dar nu och ska gå ner till 40mg nästa vecka.

ungf i samband med att jag gick upp med nolvat tyckte jag mina bröstvårtor blivit lite bredare samt området lite puffigare. har hela tiden kört 10mg ed och inte kännt några gyno-känningar alls så jag undrar nu om östrogenet kan få området att växa utan gyno-känningar eller om det kan vara så att nolvat samlar vatten och att det pga de stora antalet östrogen-receptorer i detta område blir lite puffigt av vatten?

någon med erfarenhet?
Japp, helt rätt iaktaget. Men det försvinner efter avslutad pct.

/mvh Ikh
Citera
2007-04-15, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ikh
Japp, helt rätt iaktaget. Men det försvinner efter avslutad pct.

/mvh Ikh
tack Ikh, lugnande ord
Citera
2007-04-15, 16:28
Medlem
LD50s avatar
Du som har sådan koll på bt'n Ikh, vad gör man åt det här? http://www.break.com/pictures/apr11gal37.html
Citera
2007-04-15, 16:40
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LD50
Du som har sådan koll på bt'n Ikh, vad gör man åt det här? http://www.break.com/pictures/apr11gal37.html
Hahahaha... Skjuter sig själv?

/mvh Ikh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in