Hall!
En polare har precis ftt sin Dell laptop och har problem.
han beskriver problemet shr:
"ibland fungerar internet expolrer & firefox och ibland inte.. ungefr som jag inte r uppkopplad. men det r jag d bde msn och azuerus funkar. anvnder vista home premium"
Vad kan det vara fr ngot, jag sitter p samma uppkoppling i samma lgenhet och det r inte problem fr mig att anvnda mig av explorer!
Hall!
En polare har precis ftt sin Dell laptop och har problem.
han beskriver problemet shr:
"ibland fungerar internet expolrer & firefox och ibland inte.. ungefr som jag inte r uppkopplad. men det r jag d bde msn och azuerus funkar. anvnder vista home premium"
Vad kan det vara fr ngot, jag sitter p samma uppkoppling i samma lgenhet och det r inte problem fr mig att anvnda mig av explorer!
Du verkar ocks ha problem d du postar detta inlgg i en avdelning fr Mac OS.
Vista r buggit nu ibrjan och frhoppningsvis blir det bttre i framtiden, det r allt mjligt som spkar i Vista tycker jag det verkar som. Mitt nda tips r att lgga in XP p bruken om det inte gr att lsa.
Frvrigt lite felpostat va?
Datoranvndning - Mac OS ----> Datoranvndning - Windows
skulle kunna tnka mig att azuerus har ngot med problemet att gra.
det verkar ha en fantastisk egenskap att sluka all bandbredd som finns
Problemet kan ocks bero p att han sitter bakom en NAT-router som har svrt att hantera alla samtidiga frbindelser som Azureus (och andra Bittorrent-klienter) kopplar upp. Antingen kopplar han frbi NAT-routern eller s gr han in i Azureus och minskar ner antalet samtidiga torrentar och antalet tilltna peers per torrent.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!