• 3
  • 4
2007-04-26, 23:50
Medlem
Rakiis avatar
Dom gnger jag har tillgng till baguette hemma s blir det att jag anvnder mig av en vitlksklyfta att smakstta brdet med genom att "smeka" klyftan innuti brdet. Sen blir det dom vanligaste ingredienserna som rostbiff, ngra skivor stark ost, kanske en tomat eller annan valfri grnsak man tycker om samt toppar med ngra klickar frdiglagad bearniesss man kper i butiken som smakar betydligt bttre n det lter. Voila, s har du en perfekt macka!
Citera
2007-04-27, 03:23
Medlem
FreeWilhelmFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shantheman
Vad brukar ni ha p ere Baguetter fr att den ska bli den ultimata mackan?

Herrgrdsost och goda tomatskivor. Herrgrdsost och goda skivor rd paprika. Ett gott jordntssmr. En god olja och gravad lax. Baguetten brynt gyllene i en god olja med krossad vitlk...Tapenade. Frskost med flera sorters peppar. En god olja och en tunna skivor god stark salami. En god brieost och krsbrstomathalvor. Huommos. Kttbullar och rdbetssallad. Listan kan bli ganska lng...Men jag gillar enkla recept med plgg av hgsta kvalitet.
Citera
2007-04-27, 10:27
Medlem
Isnatts avatar
Fetaost/prstost, salami och rd paprika r inte helt fel.
Citera
2007-04-27, 11:53
Medlem
davidoffs avatar
Mexicansk tonfiskrora
Citera
2023-12-29, 18:24
Medlem
Adrenaline976s avatar
HUR kan baguetter ligga framme en hel dag p bagerier utan att bli torra men exakt EN sekund i hemmilj, det har jag alltid undrat och r en viktig frga faktiskt. HUR?
Citera
2023-12-29, 18:31
Medlem
3Godisars avatar
Kyckling, fetaost, grnsaker och tsatsiki... mmmm
Citera
2023-12-30, 12:53
Medlem
Sladdarens avatar
Gratinerad baugettepizza r ju inte tokigt heller
Citera
  • 3