Hej!
Jag tror att jag skulle kunna behöva lite hjälp med att få bort ett virus från min dator. Mitt norton gav mig en virusvarning för ett antal minuter sedan om ett virus vid namn 'Downloader' Det stod att den låg på C:\windows\temp\
och hette något med .tmp i slutet.
Jag trodde inte att det var något konstigt med det för åtgärden var att Norton tog automatiskt bort det, så jag klickade på "ok"
Nu börajde det jobbiga... Direkt efter att jag tryckt på ok, kom en ny varning upp med samma virusnamn som låg på samma plats och hette nästan lika dant bara det att det hade bytt en siffra i namnet. Och så har det fortsatt nu i x antal minuter efter att jag tryckt på "ok" det känns nästan som om jag snart klickar sönder musen.

Och nu så kan inte norton ta bort det... "Åtgärd Vidtagen Nekades åtkomst till filen."
Jag har varit och kollat i mappen men där finns endast två filer (exp5.tmp och tmp589B.tmp) och tre mappar (Cookies, Temporary Internet Files och Tidigare)
Skulle vara tacksam om någon vet hur jag ska göra för att bli av med dessa popups från norton