• 1
  • 2
2007-04-13, 12:01
Medlem
fatmilks avatar
öm vi nu skulle säga att perra här kör en kur på 30mg thai i veckan i 6 veckor med tillhörande pct. Han har en bra bit kvar till sitt genetiska max mne väljer att köra ändå, han får okej styrke och viktökningar. hur blir det efter kur då med viktuppgång? går det äns att gå upp rent när du väl har kört en kur med fusk testo´?försvårars det avsevärt att öka ren då? SKriver för att de verkar vara väldigt många flugviktare och nybörjare som kurar och inte tänker mer än ett steg...
Citera
2007-04-13, 12:07
Medlem
insolents avatar
Det går att öka rent efter kur
Citera
2007-04-13, 13:16
Medlem
Messiahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insolent

bullshit..
Citera
2007-04-13, 13:22
Medlem
svineds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messiah
bullshit..

och det grundar du på????
Citera
2007-04-13, 13:50
Medlem
karlshamn_yes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messiah
bullshit..

Ojoj, berätta mer om dina teorier
Citera
2007-04-13, 13:53
Medlem
insolents avatar
Aj shit Messiah.. förlåt för min inkompetens inom frågan
Citera
2007-04-13, 13:58
Medlem
jeanclaudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insolent

Rent jävla skitsnack! Jag körde en 10/60 och lyckades få upp 77,5 kg i bänken under kuren, nu ett år senare så bänkar jag endast 70kg!! Har skött kosten och allt men inga ökningar att tala om!!! Allt är ryssarnas fel!
Citera
2007-04-13, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeanclaude
Rent jävla skitsnack! Jag körde en 10/60 och lyckades få upp 77,5 kg i bänken under kuren, nu ett år senare så bänkar jag endast 70kg!! Har skött kosten och allt men inga ökningar att tala om!!! Allt är ryssarnas fel!

Och inte ökat nåt i vikt heller?? ...... Antar ja
Citera
2007-04-13, 14:49
Bannlyst
MMMM för om det inte gick att öka efter kur så skulle nog ass vara något folk använder sig så mycket av som det gör i dagsläget.
Om inte annat så ska du få det bevisat strax för my god va jag ska öka ren nu :P
Citera
2007-04-13, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeanclaude

77,5kg i bänkpress, älskar flickor som är lite starkare .
MVH
Citera
2007-04-13, 15:50
Medlem
Jeanclaude! Vilket skitsnack att man inte kan öka efter kur.Du lär ju inte ha skött träning/vila/kost ordentligt om man inte kan öka, kanske inte närmasta tiden efter kur...Men men Dummaste jag hört

Sen att kura när man "ökar och tar 77 kg i bänk..
Citera
2007-04-13, 15:59
Medlem
Lucccifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vodin
Jeanclaude! Vilket skitsnack att man inte kan öka efter kur.Du lär ju inte ha skött träning/vila/kost ordentligt om man inte kan öka, kanske inte närmasta tiden efter kur...Men men Dummaste jag hört

Sen att kura när man "ökar och tar 77 kg i bänk..

Finns vis ironi i jean cludes inlägg
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in