• 1
  • 2
2007-04-13, 02:32
Medlem
Nån som vet några "kända" våldsverkare som sitter inlåsta här. Örebropedofilen är ju en...
Citera
2007-04-13, 16:56
Medlem
mrBatemans avatar
sitter de inte nån gamling där som suttit inne sen 60-talet eller nåt? har suttit inne längst har jag för mig... nån som kommer ihåg vad han heter?
Citera
2007-04-13, 17:17
Medlem
johnny-62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neosfar
Nån som vet några "kända" våldsverkare som sitter inlåsta här. Örebropedofilen är ju en...
Och peddon lär ju trivas när han kan sitta där och ladda ner barnporr..
Citera
2007-04-13, 17:54
Moderator
Tystnads avatar
Läser regelbundet Smålandsposten ,och det nämns nästan aldrig något om att kända våldsverkare sitter på Regionpsyk i Växjö ,ibland rymmer någon ,och då brukar det stå i stil med " 33 årig våldsverkare avek från...."
Tror personligen inte att dem "värsta av dem värsta" psykvåld-mord fall dårarna placeras i Växjö ,den anläggningen har för dålig säkerhet för det.

Sen är det ju beklagansvärt att lokal media inte kan gå ut med namn och bild på psykopaterna när dessa aviker ,så att allmännheten har en chans att undervika personen i fråga ,samt tipsa polisen.

Men I Sverige verka det som man månar och daltar enormt med kriminella psykdårars intregritet !
tydligen bättre att oskyldiga barn och andra människor får sätta livet till
Citera
2007-04-13, 20:19
Medlem
ZVIVIXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrBateman
sitter de inte nån gamling där som suttit inne sen 60-talet eller nåt? har suttit inne längst har jag för mig... nån som kommer ihåg vad han heter?

Ett namn skulle kunna vara Sten-Erik, han skulle då vara född kring -37 och inspärrad 1956 för upprepade homosexuella våldtäkter och ett mord på en 10-årig pojke.
Rymde för ett antal år sedan i början på 90-talet och återfanns intill en lekplats där han campade. Dessutom tror jag att han rymde bara före något år sedan.
(Jag går på mitt minne, så det kan ha insmygit sig något fel eller ihopblandning.)

En annan massmedialt uppmärksammad person på SSS är ju den man (Dariusz L.) som rymde för några år sedan med en sjuksköterskestuderande (praktiserade på avdelningen) vilka efter en kort rymningsperiod greps i Göteborg. Bland annat dömts för flera grova våldtäkter m.m samt ett bestialiskt mord 1997 på en 28-årig kvinna i en skönhets-frisersalong.
Citera
2007-04-13, 20:40
Medlem
mrBatemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZVIVIX
Ett namn skulle kunna vara Sten-Erik, han skulle då vara född kring -37 och inspärrad 1956 för upprepade homosexuella våldtäkter och ett mord på en 10-årig pojke.
Rymde för ett antal år sedan i början på 90-talet och återfanns intill en lekplats där han campade. Dessutom tror jag att han rymde bara före något år sedan.
(Jag går på mitt minne, så det kan ha insmygit sig något fel eller ihopblandning.)

En annan massmedialt uppmärksammad person på SSS är ju den man (Dariusz L.) som rymde för några år sedan med en sjuksköterskestuderande (praktiserade på avdelningen) vilka efter en kort rymningsperiod greps i Göteborg. Bland annat dömts för flera grova våldtäkter m.m samt ett bestialiskt mord 1997 på en 28-årig kvinna i en skönhets-frisersalong.

ja visst fan hette han Sten-Erik!! tack så mkt. Verkar ju vara en obotlig människa om han suttit inne i större delen av sitt liv men ändå ger sig fan på att campa på lekplatser.
Citera
2007-04-13, 21:48
Medlem
cavalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tystnad
Tror personligen inte att dem "värsta av dem värsta" psykvåld-mord fall dårarna placeras i Växjö ,den anläggningen har för dålig säkerhet för det.

Om jag inte missminner mig så hamnar dom väl bla på Karsudden
Citera
2007-04-13, 23:14
Medlem
ZVIVIXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZVIVIX

Liten korrigering. Nu när jag tänkt ett varv till, så kom jag på att denne man efter rymningen från SSS hamnade uppe på RPK i Sundsvall (samma avdelning som Mijailovic) - om han fortfarande finns där kan jag inte svara på.
Citera
2007-04-19, 23:00
Medlem
jodå, där sitter en och annan. Såg ni dokumentären på 3;an nyss? Om serie/dubbelmördaren (två mord blir dubbel väl?) från kristianstad. Han sitter på SSS.

Örebropedofilen, som redan nämnts.

Dzarius är inte kvar dock.

Förutom den förstnämnda sitter väl där 4-5 mördare till. Resten är (mängder av) pedofiler, våldtäkare och småtjuvar/pundare...
Citera
2007-09-28, 10:57
Medlem
Sten-Erik

Sten-Erik verkar ju vara en skön pajsare. Han mördede ett barn i Sthlm nån gång på 50-60 talet som han sen gömde i ett ihåligt träd för att under ca tre veckor vid upprepade tillfällen ha sex med liket. Detta skedde under sommaren och det vet man ju vad som händer med kött som står ute lite för länge...
Citera
2007-09-28, 11:09
Medlem
CGGHs avatar
Den sjukaste på hela SSS är, verksamhets chefen Anita Åkesson. En äkta fullblodspsykopat. Det är en riktig fitta det där. Många skötare verkligen hatar henne. Hon är stor rökare och mytoman, med sig har hon den enormt feta Magnus Liunderos, han är chef på nån avdelning.

Yvonne Andersson är en annan lite slinka som är med och leker under Anitas pipa.
Citera
2007-09-28, 12:22
Medlem
FreeWilhelmFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CGGH
Den sjukaste på hela SSS är, verksamhets chefen Anita Åkesson. En äkta fullblodspsykopat. Det är en riktig fitta det där. Många skötare verkligen hatar henne. Hon är stor rökare och mytoman, med sig har hon den enormt feta Magnus Liunderos, han är chef på nån avdelning.

Yvonne Andersson är en annan lite slinka som är med och leker under Anitas pipa.

Aftonbladet 27 Januari 2008
"Premiär för Big Brother: Mentalsjukhuset"
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här