Det är inget ställe jag går till regelbundet, men jag hörde något om minderåriga och indraget serveringstillstånd. Rykten är såklart alltid rykten men de har varit stängda ett par veckor nu om de fortfarande inte öppnat (kvällstid).
ta din tillflykt till högbergs istället.. mkt fräshare, lika billigt o så kan du sitta o döma ut folks outfits när dom påfåglar-fram på götgatan
Högbergs är väl dyrare? Har för mig de tog runt 50 för en öl där. Å andra sidan håller jag med om läget och dessutom är det skillnad på öl och öl. Men lika billigt?
Det är inget ställe jag går till regelbundet, men jag hörde något om minderåriga och indraget serveringstillstånd. Rykten är såklart alltid rykten men de har varit stängda ett par veckor nu om de fortfarande inte öppnat (kvällstid).
Det ryktet låter inte allt för otroligt. Någon gång när jag var där såg en av mina kompisar en femtonårig spoling som hon kände på något sätt sitta där och dricka bärs.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!