• 1
  • 2
2007-04-12, 00:53
Bannlyst
Tjenare har kopt mig ett gang tramadol, har poppat 5 st nu, kanner mig bara lite seg. Behovs det mer??.

Tror ni det e lungt att ta 1-2 sonata nu?, vill ju bli lite floddrad :P
2007-04-12, 01:10
Bannlyst
Kom igen gott folk, ge mig tips nagon maste vall sitta pa lite kunskap
2007-04-12, 01:34
Medlem
onoxys avatar
Knde inte s mycket p mina frsta tram och kom aldrig riktigt underfund med hur dom funkade eller vad man skall kalla det...

Tror att jag lst ngonstans att den r lite till och frn fr olika personer, men majoriteten verkar ju gilla den . Stressa inte upp dosen frsta gngen bara fr att det inte "kickar in" direkt.

Hoppas knslan kommer smygande p dig och vrmer upp din kropp snart.

Dock r detta mitt andra inlgg s ven jag lyssnar grna till de mer lrda.
2007-04-12, 01:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av onoxy
Knde inte s mycket p mina frsta tram och kom aldrig riktigt underfund med hur dom funkade eller vad man skall kalla det...

Tror att jag lst ngonstans att den r lite till och frn fr olika personer, men majoriteten verkar ju gilla den . Stressa inte upp dosen frsta gngen bara fr att det inte "kickar in" direkt.

Hoppas knslan kommer smygande p dig och vrmer upp din kropp snart.

Dock r detta mitt andra inlgg s ven jag lyssnar grna till de mer lrda.

tack for svaret, far vall testa nagon annan dag.
Har dock slangt i mig sonata nu oksa sa kommer vall bli ganska sa borta
2007-04-12, 01:54
Medlem
Pqps avatar
Det du br knna av tramadol r ett sknt avslappnande och rofyllt rus, du kommer m kanon, en knsla av pirr i kroppen som r jvligt skn. Testa 5-10 stycken 50mg, knner du inte av det r ngot fel.
2007-04-12, 01:56
Medlem
_Quagmire_s avatar
passar bttre under opiat-delen..
och det hade ven vart bttre om du skrev i den stora tramadol-trden, hade vart nnu bttre om du lser dr ocks, eftersom detta knappast r frsta gngen denna frga kommer upp (trodde du det sjlv eller?)..

skulle ju vart bra om du nmnde styrkan p dina tramadol ocks..
2007-04-12, 12:55
Medlem
RoLLiTs avatar
Om det r 50mg s ta frst 3-4st tillsamans med en pandodil, ipren eller liknande. sen vntar du kanske 2-3h innan du suger i dig 2st till, sen 2-3h, sen 2st till osv. Varje gng du ska ta en/fler tradare sammtidigt s blanda med vrktablett som panodil. (bst) d blir du mer wastad och blir bttre och snabbare effekt. p 5st 50mg knner man inte mycket alls. inte jag iaf. men efter 8st kommer det
2007-04-12, 12:58
Medlem
Unoerros avatar
Jag slngde i mig 12-14st 50mg frsta gngen jag tog. Blev lite yr av det och definitivt pverkad. Nu frtiden ter jag dom 1-2ggr i veckan och tar aldrig mer n 8st och 1000mg paracetamol, d pga kramprisk. Har vnner som blivit njda med 4-5st men dom tar samma dos som jag nu. Efter att dom tit med mig
2007-04-12, 13:38
Medlem
lakritspipans avatar
Ngra polare har provat bde lga och vldigt hga doser utan att knna nt srskilt p Tramadol. Fr mig rcker det med 100-150mg s mr jag skitbra och blir speedad.
2007-04-12, 15:13
Medlem
Fontanells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pqp
Det du br knna av tramadol r ett sknt avslappnande och rofyllt rus, du kommer m kanon, en knsla av pirr i kroppen som r jvligt skn. Testa 5-10 stycken 50mg, knner du inte av det r ngot fel.

Nja, vet inte om jag skulle rekommendera att poppa 500mg, det var den dosen jag fick ka till sjukhus med extrema spasmer och kramper. Nu sger jag inte att det hnder ofta (r nog ganska ovanligt) men risken finns. Skall man poppa tramadol r det bra att ha ngra stesolid i nrheten (i en lda) om det vill sig illa med tram.
2007-04-12, 15:33
Medlem
Yeah!!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritspipan
Ngra polare har provat bde lga och vldigt hga doser utan att knna nt srskilt p Tramadol. Fr mig rcker det med 100-150mg s mr jag skitbra och blir speedad.

Blir du speedad p en opiat?
2007-04-12, 15:39
Medlem
lakritspipans avatar
Ja. Vet att mnga andra blir det ocks. Speedad kanske r fel ord iofs men jag blir jvligt rapp i kften och pigg som satan.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in